Mirella Skrevet 24. februar 2003 #1 Skrevet 24. februar 2003 Etter å ha re-installert deler av Win 98, får jeg opp følgende melding når jeg skal åpne outlook express... : " Outlook express kunne ikke startes fordi MSOE.DLL ikke kunne lastes inn. " Har prøvd med min lille data-innsikt å finne ut av dette, men dengang ei!! Har søkt på maskinen, så jeg vet at denne filen faktisk finnes der. Noen som har en god idê her....?
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #2 Skrevet 25. februar 2003 Avinstallere programmet og installer det på nytt. Høres ut som det er en fil som mangler. Evt. sett i CD-en og velg reparer.. hvis valget finnes.
Mirella Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2003 Det jeg eeeegentlig mente å skrive isted, var at jeg brukte "reparer"-funksjonen - dvs. at maksinen innstallerer det som mangler..... Men tror du det er nødvendig å av-installere når filen faktisk finnes allerede...? Jeg får liksom inntrykk av at filen ikke klarer å "åpne seg" seg hvis du skjønner hva jeg mener....??
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msoe Prøv denne.. Der kan du muligens laste ned filen.
Mirella Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2003 ...Tusen takk,Lea!! Skal se om "kløna" kanskje finner ut av ting nå...!!
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #6 Skrevet 25. februar 2003 Bare hyggelig ! Hadde linken liggende fra en annen gang jeg... syntes at det var noe kjent med fil-navnet skjønner du. Har aldri prøvd linken selv da, men sist jeg tipsen noen om den, så gikk det visst bra.
Mirella Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2003 ...eh...kløna er tilbake... :oops: ..du skjønner; nå har jeg lasta ned msoe-fila, som var zippet. Så un-zippet jeg den....og så kommer det opp en rute hvor han (maskinen...!) spør hvilket program jeg vil åpne fila i...!??!!?! Her er jeg noe usikker,gitt...! ...fordi på denne listen med program som jeg kan velge ikke inneholder f.eks. Outlook Express.....så hva gjør jeg nå...? Jada,jeg innrømmer det så gjerne; har ALDRI un-zippet en fil før...! I'm a Virgin-Zipper...
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #8 Skrevet 25. februar 2003 Last først ned fila til f.eks en mappe som heter "nedlastet" (eller hvor som helst på disken). Så høyreklikker du på zip-filen og velger "extract to..." og blar igjennom til du finner windows/system. Tror den skal ligge der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå