Gå til innhold

Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir halvgal av å ikke klare å bestemme meg her.

Vi skal gifte oss i juni.

Vi har 2 alternative "scenarioer"

1) Gifte oss på Mauritius, ikke ha med noen, ha vennefest når vi kommer hjem.

2) Gifte oss i Norge med stor fest -venner og familie, og reise til Praha på bryllupsreise.

Ting å tenke på:

*Jeg har 4 barn. 2 av dem blir skuffa hvis vi reiser vekk -særlig min eldste datter (10 år) som vil være brudepike.

*Reisevekk-alternativet er ganske dyrt

*Vi vil gjerne være bare oss to, men samtidig vil vi gjerne ha en fest....

*Mannen vil gjerne slippe sin slekt

*Hvis vi reiser vekk, må vi nesten ha litt familie på vennefesten også -ihvertfall barna, og da blir det en ganske dyr fest...

*Gifte oss i Norge med en liten seremoni og så dra til Mauritius er uaktuelt for meg -enten må det bli alt der nede, eller ikke tur.

Jeg klarer ikke komme fram til en konklusjon! Jeg har til og med lagt ut spørris på et forum jeg er, men der endte det opp 50-50 omtrent....

Kan noen vurdere litt her for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er vel hva dere to egentlig ønsker selv? Hvis du skulle tatt en avgjørelse uten å tenke på andre...

En vennefest trenger ikke å bli så dyrt; dere kan ha kurvfest, hagefest, invitere med ut men folk betaler for seg selv osv.

For mitt eget vedkommende er det helt uaktuellt å feire dagen uten venner og familie. For oss er det veldig viktig.

Skrevet
Spørsmålet er vel hva dere to egentlig ønsker selv? Hvis du skulle tatt en avgjørelse uten å tenke på andre...

Det største problemet er nok at jeg ikke vet helt hva jeg vil :ler:

Men det er også umulig å ikke tenke på de andre her. Slekta gir jeg f* i, men jeg vet ikke om jeg klarer å ikke ta hensyn til barna.

Skrevet

En må jo kjenne skikkelig etter hva en faktisk vil. Når en leser "ting og tenke på", virker det for meg, at du egentli har lyst til å dra til mauritsius....

Jeg og min kjære tenkte på det samme, men vi fant ut at det var viktigere for oss og ha venner og familie rundt oss på den store dagen.Så får vi heller dra på en fin bryllupsreise.

Litt stusslig for barna dine og ikke få delta på en slik dag kanskje....??

jeg har ikke barn selv enda, men jeg ville nok at de skulle få være med på en så stor hendelse som dette er...uansett om bryllupet er stort eller lite...

Dette var noen tanker fra meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...