Gjest Miss_alexandria Skrevet 8. mars 2007 #1 Skrevet 8. mars 2007 Jeg skulle logge meg inn på QXL i sted, men fikk opp jeg ble utestengt for noen dager siden. Fikk litt sjokk Det eneste jeg har gjort er å legge inn negativ karakter og grunn til karakteren da selgeren solgte meg falsk syntetisk extension hår istedenfor ekte... og nå er jeg altså utestengt. Er det noen flere som har opplevd noe slikt? Må si det føles veldig urettferdig
Gjest Minimi Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 mulig selgeren har gitt deg negativ karakter. Så prosenten på negative karakterer på deg er blitt for høy. Da må du sende smiske melding til selgerene som har gitt deg negativ karakter og be de slette karakteren(du får alle mail adresser av QXL) eller så må du smiske med QXL og få de til å slette. Uansett hva som har skjedd så send en melding til kundeservice og spør. Da får du beskjed om hva som har skjedd og hva du må gjøre for ikke være utestengt mer
Gjest Miss_alexandria Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 mulig selgeren har gitt deg negativ karakter. Så prosenten på negative karakterer på deg er blitt for høy. Da må du sende smiske melding til selgerene som har gitt deg negativ karakter og be de slette karakteren(du får alle mail adresser av QXL) eller så må du smiske med QXL og få de til å slette. Uansett hva som har skjedd så send en melding til kundeservice og spør. Da får du beskjed om hva som har skjedd og hva du må gjøre for ikke være utestengt mer ← Må jo si at jeg lurer veldig på hva hun skulle skrive på meg som er negativt. Jeg overførte pengene med en gang inn på konto til henne og det er den første handlelen jeg har hatt der inne på to år. Jeg har sendt dem en mail, men vet at de kun gidder av å svare på ting de vil. Er nesten rett før jeg går og finner frem pakken jeg fikk og sporer opp nr og ringer hun teite jenten! Ikke nok med at jeg betalte en formue for noe dritt, så skal hun slenge dritt og få meg utestengt også
Gjest schakra Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Hei. Hvis du har fått en annen vare enn annonsen sier, er det helt på sin plass å gi negativ karakter. En annen tin er at du har angrefrist på varene, ellers gjelder forbrukerlovene på denne type salg som på alt annet. Hvis jeg var deg ville jeg levert varene tilbake. Det har du full rett til, enten ved angrefristloven eller som en forbrukersak. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå