Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har endelig fått gjennomført brystreduksjon, ble operert for nesten to uker siden. Alt gror fint, lite hovent og ingen misfarge. Problemet er bare at de siste 2 dagene har brystvortene blitt stive i hytt og pine, og ikke nødvendigvis samtidig. Jeg har ingen kontroll over det, og det virker på en måte både intenst og numment.... vet det høres selvmotsigende ut, men det er det nærmeste jeg kommer å beskrive følelsen.

Det jeg lurer på er om noen andre har hatt litt lignende opplevelser etter et slikt inngrep, og hvis så...hva skjedde videre :vetikke:

Endret av Nita
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nille_*
Skrevet

Hei!

Gratulere med brystreduksjon :)

Ja jeg kjenner d igjen. Etter brystløft opplever jeg at mine brystvorter også lever sitt eget liv. De fungerer uavhengig av hverandre.

I begynnelsen fikk jeg kuldegysninger på brystene så d gjorde nesten vondt i brystvortene. Men etter hvert ga dette seg.

Er nå 6 uker siden operasjonen, og jeg må si at d har blitt bedre. Den ene brystvorta er veldig følsom enda, mens den andre er litt mer nummen. Kanskje er d derfor de oppfører seg slik? Det sies jo at nerver kan ha blitt kuttet over og at følelsen kanskje ikke kommer helt tilbake på flere mndr.

Tenker vi bare må gi det tid. Men er dette veldig plagsomt for deg, så kontakt kirurgen din. Jeg kontaktet klinikken flere ganger med spørsmål etter operasjonen.

Håper resultatet ditt ellers er blitt fint :)

Skrevet

Takk for hyggelig og informativ tilbakemelding :sjenert: jeg skal komme tilbake med flere opplysninger om hvordan det går videre.....hvem vet kanskje noen kan ha nytte av det :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...