Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det har jo kommet øyenbrynskuttere på markedet nå. Er dette bedre enn napping?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg prøvde kutter/høvel en gang i min ungdom og det så kjempefint ut med en gang, men forferdelig stygt ut når det vokste ut igjen. Og det vokser fort ut igjen, for du får ikke med røttene slik som når du napper. Så jeg anbefaler det ikke. Napp dem heller med en god pinsett, det er mye bedre. Les gjerne mer om øyenbrynsnapping her.

Endret av Susannah
Gjest Vidvandre
Skrevet

Øyenbrynskniver har vært på markedet lenge, men som Susannah sier vokse håret fort ut igjen når man bare kutter det av i forhold til når man napper vekk-

Skrevet (endret)

Hvor får jeg kjøpt disse, bortsett fra på VITA?

Jeg kjøpte noen på VITA i 3-pakning med flere farger, men synes ikke de var noe gode. Finnes det flere typer på markedet?

Endret av Quirky
Skrevet

Selv så kommer jeg ikke til å begynne å kutte nettopp fordi håret vokser ut så fort igjen.

men det er kommet slike elektriske kuttere nå som selges i elektrobutikker som Expert og Elkjøp. En liten rosa sak fra Braun

Skrevet

Jeg napper de mørke og skjærer de lyse. Ellers blir jeg jo aldri ferdig. Har en liten barbermaskin da - ikke kniv. Men - ja - det vokser fort ut igjen. Kommer nok ikke så tett på heller.

Skrevet

Jeg foretrekker napping. Prøvde å skjære én gang, men resultatet varte ikke lenge...

Skrevet

Skjæring fungerer bare hvis du har helt lyse hår- men de harde stubbene som vokser ut er ikke mye behagelige. Jeg foretrekker å nappe mine.

Skrevet

jeg foretrekker napping. holder lengere og blir finest resultat :)

Gjest Shayla
Skrevet

Jeg skjærer men det r fordi jeg syns det så gjør så J* vondt å nappe... Men de vokser fort ut igjen ja. Nå har jeg lyse øyebryn så de syns ikke så godt.

Skrevet

Foretrekker også napping. Vokser jo så fort ut igjen nå man skjærer øyenbrynene.

Skrevet

Napper jeg også, men de lyse kunne jeg kaskje brukt bladet på, tar jo en evighet

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å skjære dem, men jeg vokser øyenbrynene selv og så napper jeg de små hårene som ikke kom med :)

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg er skjæretilhenger, tar ca ti sek og gjør ikke vondt, og mange års trening har gjort meg til ekspert ;)

Jeg kjøper sterile skalpeller med rundt blad på apoteket, funker som bare det :)

Skrevet

Bruker begge deler. Kommer an på hvor rundt brynene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...