Gå til innhold

"rygglapp"

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor eller om noen i det hele tatt selger slik en "rygglapp" man har bak snøringen på kjolen, så den ikke er åpen i ryggen?

Var å hørte på aagape på madla men de solgte ikke slike løse

post-13592-1173300578.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, må jo ha den i eksakt rett farge og sånn, selges de løse da? Jeg har vel stort sett bare vært borti slike der det VAR sånn på kjolen, så jeg vet i alle fall dessverre ikke hvor man får tak i sånne løse, om man får det.

Om ikke de som selger/lager kjolen din har, så vet ikke jeg hvor du kan finne en som er rett farge...

Skrevet

Min kjole har en sånn som sitter fast på den ene siden...så legger man den "over til andre sida" før man knyter....

Skrevet

Ja, jeg har også prøvd kjoler som var slik (men endte opp med en uten snøring, derfor ikke behov for en slik) men da har den jo vært laget spesielt til, som en del av, akkurat den kjolen, og jeg ser for meg at det må være noe vanskelig å få tak i en, om der ikke er laget en til kjolen? (men for all del, få tak i noe stoff, klipp til, få det farget i rett nyanse, det lar seg jo gjøre)

Skrevet

jeg har ikek kjole med snøring..men alle de jeg prøvde hadde slik rygg lapp med...snøringen går jo ganske lagt ned på enkelte kjoler ;)

i bergen hadde de det i hvertfall på www.brudehuset.no

lykke til

Gjest Reven
Skrevet

HVis ikke lappen er en del av kjolen,. så er det vel meninga at det skal være bar hud under snøringa, da?

Skrevet

jeg kjøpte min brukt, og hun hadde en lapp bak i ryggen med den gikk bare opp til toppen av korsryggen. jeg vil ikke ha bar rygg, syns ikke det var så fint.

Skrevet

Ta med kjolen til en bedre stoffforretning, (en med skikkelig utvalg), og finn et stoff som passer, få råd på hvor mye du trenger og om du trenger mer stoff (feks fliselin eller annet for å gjøre det stivere), ta med stoff og kjole til en syer. Kan umulig bli en stor og dyr jobb.

Skrevet
HVis ikke lappen er en del av kjolen,. så er det vel meninga at det skal være bar hud under snøringa, da?

Min brudekjole som jeg leide var slik. Dvs. huden var ikke synlig under snøringen men der snøringen skulle gjennom ble det noen hull hvor hud syntes.

Dette likte ikke jeg så da sydde brudesalongen en rygglapp på kjolen slik at jeg ble mer komfortabel. I mitt tilfelle ble det en lapp som hadde samme farge og stoff som kjolen men siden det bare var små hull hadde det nok ikke gjort noe om det var annet stoff bare det var samme farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...