Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor langt de er kommet i USA med disse to seriene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Episode 11 (sesong 3) av Lost slippes i USA idag. Heroes episode 18 kom denne uken - skal se den i kveld :) Gleder meg! Bare synd at neste episode ikke kommer før 23.april, og det virker som om det er siste episode denne sesongen. Det står hvertfall ikke oppført flere episoder på epguides

Skrevet

Finner ikke med svensk tekst... Venter og venter!!!!

Skrevet

Forresten... Husker du hva episode 10 av Lost og episode 17 av Heroes handla om??? Mulig jeg allerede har sett dem... Går litt surr i ball her... :)

Gjest -eline-
Skrevet
Episode 11 (sesong 3) av Lost slippes i USA idag. Heroes episode 18 kom denne uken - skal se den i kveld :) Gleder meg! Bare synd at neste episode ikke kommer før 23.april, og det virker som om det er siste episode denne sesongen. Det står hvertfall ikke oppført flere episoder på epguides

I følge en kompis så er episode 18 sesongslutt.

Skrevet

Ifølge både epguides og TV.com er det 19 episoder, så krysser fingrene for det jeg ;)

Skrevet
I følge en kompis så er episode 18 sesongslutt.

Vet noen hvor mange sesonger det blir av Heroes?

Jeg orker ikke evigvarende, stadig dårligere, tar-det-aldri-slutt-serier mer, som arg, Lost!

Gjest -eline-
Skrevet
Ifølge både epguides og TV.com er det 19 episoder, så krysser fingrene for det jeg  ;)

Da fikk han seg vel en gledelig overraskelse i såfall ;)

Gjest silkesvarten
Skrevet

hvor har den siden av lost episoder som man kunne laste ned gratis og lovlig fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...