prinsessa Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hei! Skal kjøpe ny stekepanne. Den må være stor og med høye kanter så jeg også kan lage gryter, sauser osv i den. Har du noen tips om hva som er bra? Har høyang party sausepanne (skrives den sånn?) fra før og har egentlig vært ganske fornøyd med den men nå er den 10 år gammel og slitt.
Gjest Tessmira Skrevet 8. mars 2007 #2 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Jeg fikk Nowo Titanium med høye kanter til julegave, å kunne ikke blitt mer fornøyd Er kjempe fin å lage mat i, enkel å holde ren og har avtagbart håndtak. Er 5 års garanti på belegget og 25 års garanti mot vridning på bunnen. Denne kan jeg virkelig annbefale :-D Finner den forresten på www.jernia.no Endret 8. mars 2007 av Tessmira
Krista83 Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har en jern panne fra høyang og er veldig fornøyd med den.. for meg ingen over og ingen ved siden
Tari Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Jeg fikk scanpan - sautepanne til jul og er kjempefornøyd med den! Trenger ikke fett i når man steker, kan vaskes i oppvaskmaskin og kan bruke jernredskaper i. Perfekt
prinsessa Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 Takk for tips, ja det var sautepanne jeg tenkte på. Skal ta meg en tur til byn i morgen og kikke litt. Har en jernpanne som jeg er veldig fornøyd med også men kunne godt tenkte meg en med belegg også.
Wonders Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Nowo Titanium med høye kanter, og kjøpte lokk. 800 kr på smart club i fjor høst. billigere nå. Jeg slipper å bruke olje eller smør i pannen, om jeg ikke vil ha det får smakens skyld da! Håndtaket er oxo avtagbart, om du vil servere rett fra den lekkre panna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå