Gå til innhold

separert...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lillenita

:evil: for et halvt år siden flyttet jeg fra mannen min.vi hadde da vært gift i 1,5 år, og kjærester i 2 år før det. Jeg var bare 18,5 mår vi giftet oss. min mann + hans familie + min familie tok bruddet veldig tungt (selvfølgelig) mens jeg var klar for litt "fyll og fanteri" :kul: dette hadde nok sin grunn i at jeg var veldig ung da vi giftet oss, og at vi bodde veldig avsides .. han har også utallige hobbyer (inkludert intens jakting(på dyr i skogen))... men enda så mye som jeg har prøvd kan jeg ikke klare å glemme han jeg gifta meg med! og nå har jeg lyst til å flytte "hjem" til han igjen!er dette dumt av meg?kan det fungere igjen mellom oss?kommer jeg til å bli like lei av plassen vi bodde på og hans utallige hobbyer?han vil gjerne ha meg "hjem"og jeg føler det er dumt å skille seg hvis det kan fungere igjen... :cry: hva mener dere er det noe håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis du flytter tilbake til han, der dere bodde før, så tipper jeg at om kort tid er alt som det var.... og du er like lite tilfreds.

Tenk litt på hvordan du vil at livet ditt skal være. Hvis du vil ha det sammen med denne mannen, så tror jeg faktisk at dere må sette dere ned sammen og vurdere hvordan det skal gå videre. Når du allerede har "brutt opp" en gang, må jo det bety at du var nokså utilfreds med det livet du/dere hadde.

Mulig det hadde vært en idee med samlivsrådgivning el. nettopp for å finne ut litt mer av hva både du og han vil.

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Jeg synes helt klart du bør gi dere begge en sjans til, det ble sikkert bare litt for mye for deg der og da.

Alle kan føle det sånn en gang imellom, ihvertfall jeg!

Gi det en sjans, men husk å vær ærlig å snakk om problemene før det tårner seg fullstendig opp for deg!

Dere kan jo også flytte da :-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du først prøvd en sko som ikke passer, passer den sannsynligvis ikke neste gang du prøver heller.

Men, hvis det er følelser tilstede, og det kun er holdningsendringer som må til sååå kanskje.....

Dette kan du og bare du svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det fungere igjen mellom oss?kommer jeg til å bli like lei av plassen vi bodde på og hans utallige hobbyer?

Først vil jeg bare si en liten ting. Jeg var sammen med en mann som var totalt uten hobbyer og interesser, og det var heller ikke noe gøy. Jeg ser på det som en positiv ting å interessere seg for noe, sålenge det ikke går ut over forholdet. Du sier ingenting om hvor mange hobbyer han har, og om disse hobbyene foregår andre steder enn hjemme hos dere...???

Ang. spørsmålet om du bør flytte tilbake igjen, er det vel ingen andre enn deg selv som kan besvare det. Men av erfaring er jeg enig med Sannasol:

Har du først prøvd en sko som ikke passer, passer den sannsynligvis ikke neste gang du prøver heller.

Har selv flyttet tilbake 2 ganger, uten at ting forandret seg av den grunn! Lov meg iallefall at du ikke flytter tilbake fordi du savner det du hadde av "materielle" ting, og heller ikke fordi du savner tanken på det livet du kunne hatt. Det er fort gjort å ikke se klart i en slik situasjon.

Hvis du skulle velge å flytte tilbake, håper jeg også for HANS skyld at du er sikker i din avgjørelse, og at du også må være villig til å gjøre forandringer til det bedre. Hvis du skulle ende opp med å flytte ut igjen, gjør du ting vondt verre for ham også.

Lykke til med valget ditt. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...