Gå til innhold

Rompeklask

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har det seg slik at jeg i likhet med de fleste andre menn liker rompeklask men det er bare en ting, det er for det meste klask av det rette kaliber når man har sex med en overvektig ellr feit for å være politisk korrekt dame. så hvordan takler dere tynnere jenter dette dilemma av å oppnå større rompeklask når dere kopulerer med en partner

Videoannonse
Annonse
Gjest =tentacle=
Skrevet

Klarer ikke helt å forstå spørsmålet :klø:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ikkeno problem, da treffer han da bare større areal :klø:

Stor hånd + liten rumpe ftw!

Skrevet

smack that :flekke: !

Gjest DyneTryne
Skrevet

Siden du allerede tok opp "overvektig", det må være så kjipt å vente på neste smekk fordi en må vente til dissinga slutter vel? :(

Gjest Rumpetroll
Skrevet
Nå har det seg slik at jeg i likhet med de fleste andre menn liker rompeklask men det er bare en ting, det er for det meste klask av det rette kaliber når man har sex med en overvektig ellr feit for å være politisk korrekt dame. så hvordan takler dere tynnere jenter dette dilemma av å oppnå større rompeklask når dere kopulerer med en partner

Jeg forstår dilemmaet ditt slik: Jenter må både tilfredsstille partnerens visuelle ønske om å ha liten rumpe og hans korporelle ønske om å ha stor rumpe.

Jeg tror jenter tenker mest på seg selv. De føler de tar seg best ut hvis de har små rumper. Dessuten har smårumpede jenter mer sensitive bakdeler fordi de har høyere tetthet av nerver der nede. Det betyr at de har større utbytte av klasket. Partneren må derfor ikke tenke så mye på sin egen fysiske glede over å klaske en stor rumpe, men heller glede seg psykisk over at hennes lille stjert gjør riktig vondt. :twisted:

Gjest Rumpetroll
Skrevet
Siden du allerede tok opp "overvektig", det må være så kjipt å vente på neste smekk fordi en må vente til dissinga slutter vel? :(

Nææh. Liker å disse damer, jeg...

Gjest DyneTryne
Skrevet

Sier ikke noe på det jeg, dissing er sikkert kjempegøy!

Gjest Gjest_Mann 36_*
Skrevet
Hvorfor er det gøy å klaske?

Fordi det gir en deilig følelse å vite at man har full kontroll på den "lille hora" man knuller :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ledd meg ihjel om gubben hadde begynt å klaske løs på rumpa mi og kalt meg sin lille hore.

Gjest Gjest
Skrevet
Dessuten har smårumpede jenter mer sensitive bakdeler fordi de har høyere tetthet av nerver der nede.  Det betyr at de har større utbytte av klasket. 

For en vanvittig konklusjon! :legrine::legrine:

Tips: Mye informasjon om anatomi m.m. å finne både her på nettet, og på biblioteket.

Rumpeklask er vel noe som appelerer til de fleste, både kvinner og menn!

Både jeg og min samboer setter stor pris på det (han som klasker, jeg som blir klasket..)!

Skrevet

Ja, rumpeklasking er digg! Så lenge det er jeg som blir klasket..

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Ja, rumpeklasking er digg! Så lenge det er jeg som blir klasket..

kan jeg få klaske deg?

Skrevet
Rumpeklask er vel noe som appelerer til de fleste, både kvinner og menn!

Både jeg og min samboer setter stor pris på det (han som klasker, jeg som blir klasket..)!

Jeg er heller ikke fremmed for å gi en god klask når vi kommer i den rette stemningen, men ville vært ganske skeptisk hvis kjæresten min gjerne ville klaske meg. Kall meg gjerne mannssjåvinist. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...