MBelucci Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Han er 26 aar.Og hver gang han barberer seg,sa blir han ganske sa rod,og det oppstar nupper.Han har sensitiv hud. Noen ideer til produkter?Han bruker Loreal,men det er bare skit. Har sett paa Biotherm,dermalogica(han bruker min skin smoothing cream) eller clinique. Jeg er veldig usikker oa hvilken! Jeg bryr meg ikke om prisen,bare det er skikkelig bra:) Please help!!!
Catzy Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Min kjære har faktisk kjøpt Boss hudpleie for menn. Han bruker det til og med ganske regelmessig! Så det er i hvertfall et tips. Hvis du bor i nærheten av Oslo, så kan du ta ham med til Steen og Strøm. De har en ganske brukbar avdeling for hudpleie for menn.
MBelucci Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 takk for svar.jeg bor ikke lenger i oslo desverre.Bor langt ifra norge.saa har ingen mulighet for alle de gode og faste shopping stedene.men har godt utvalg med tax free++
Blomstervase Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 Min kjære har også veldig sensitiv hud, så jeg kjøpte han et barberskum fra biotherm som ble litt mildere til ham. Ellers vil jeg anbefale produktene fra Matis. De er flinke på hudpleie til menn.
GoldenGlow Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Kjærsten min bruker Clarins serien for menn han, og syntes det er bra Han har brukt Clinique også, men holder seg til Clarins.
Grønt blad Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Kjæresten min fikk en After Shave Balm fra Lancôme (tror jeg) av meg. Den er han veldig fornøyd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå