Gjest Severin Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Er det å skaffe seg en kjapp orgasme på egenhånd bare en mannegreie. Da mener jeg å kun gjøre det for orgasmens skyld, for å "lette på trykket" Ikke for egentlig å nyte noen form for sex, bare en utblåsning. Eller hvordan er det, gjør jenter også dette? Har inntrykk av at dere trenger lengre tid og at behovet ikke oppstår like prekært.
FantasDick Skrevet 8. mars 2007 #3 Skrevet 8. mars 2007 Jeg gjorde det ofte før, men nå har en jeg fantastisk kjæreste som gir meg mer enn nok, så behovet er borte. Har faktisk bare onanert èn gang på nesten 4 mnd!
Gjest søt Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Igår trengte han å lette på trykket, så vi tok en kjappis, så sov vi litt ettermiddag. Hverken han eller jeg onanerer på egen hånd.. Det hat vi hverandre til.. Jeg liker å onanere meg selv, men vil helst at han ser på eller er en del av det
Lilith Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Gjør det stadig vekk Endret 8. mars 2007 av Lilith
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Om han ikke onanerer tilnærmet daglig, for seg selv, er det noe galt et sted. Det samme gjelder for meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 Tar lengre tid? Har ingen problemer med å komme på 5 minutter for å lette på trykket. Men det er kanskje lang tid det, for 1-minutt-menn?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Joda, vi trenger "å lette på trykket" vi jenter også. Kjenner jeg at behovet for det kommer over meg, tar det ikke et minutt fra jeg begynner til det går for meg (men da fortsetter jeg gjerne til suget er borte, og det kan bety en 5-6 orgasmer).
Gjest Edel-Mari Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 jeg blir bare dampende kåt og må få det ut jeg. setter meg på skrevs og setter i gang. MMmmMMmmm
Amalie_85 Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 jada jeg letter på trykket visst jeg har behov for det. er jeg alene må jeg jo gjøre det alene. men er sambo hjemme vil jeg jo helst ha han med.
gigis Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hos meg blir tykket lettet støtt og stadig! Og det er høyst nødvendig for at jeg skal kunne fungere... Og ikke behøver jeg lang tid heller om det er det jeg skulle føle for! Ofte så går det myyye raskere for jenter når de ordner opp FOR EGEN HÅND enn sammen med partner! Endret 9. mars 2007 av gigis
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 " Har inntrykk av at dere trenger lengre tid og at behovet ikke oppstår like prekært. " Vel, det var bra du la inn et innlegg. Tydeligvis mye du ikke vet om kvinner!
Daiquiry Skrevet 10. mars 2007 #13 Skrevet 10. mars 2007 Jeg må lette på trykket både titt og ofte...og behovet kommer gjerne på steder hvor det ikke er så lett...men jeg finner alltid en løsning..
Myrthel Skrevet 5. april 2007 #14 Skrevet 5. april 2007 Joda, vi trenger "å lette på trykket" vi jenter også. Kjenner jeg at behovet for det kommer over meg, tar det ikke et minutt fra jeg begynner til det går for meg (men da fortsetter jeg gjerne til suget er borte, og det kan bety en 5-6 orgasmer). ← Slenger meg på denne..... Dette minner veldig om meg...
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2007 #15 Skrevet 5. april 2007 Jeg er visst forskjellig fra andre kvinner... Jeg onanerer aldri for å lette på trykket. Jeg onanerer fordi jeg er kåt, eller for å få seksuell nytelse.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #16 Skrevet 6. april 2007 Sånn er det for meg og, men jeg er jo kåt ganske ofte da. men kan føle at jeg har behov for å komme, at jeg trenger en utløsning, men da må jeg kåte meg opp også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå