Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har 2 ting som eg lurer på. Et er til jentene og et er til alle. Nr 1: når eg "leker med meg selv" elle at typen leker med meg ( holder på med klitoris) føler jeg at jeg må stramme underlivet for å komme, så derfor gjør jeg dette. Har aldri kommet med hjelp av hånden uten å anspenne musklene der nede. Er dette bare meg, elle gjør andre jenter det også? ( Jeg spenner dem ikkje når jeg har sex. Da kommer jeg helt naturlig for å si det på den måten) Nr2: Jeg vil hjerne piffe opp sexlivet mitt litt, så jeg lurer på om noen har noen tips eller råd til meg om hvordan jeg kan gjøre dette. Kan godt være kinky.... Takker på forhånd for svar
Liskat Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Neh, det hender jeg strammer musklene, men som regel trenger jeg ikke det for å få orgasme, bare når det er vanskelig å komme, og det skjer ikke så ofte. Og hva slags kinky kunne du tenke deg? Tenker du på klær og slikt? Mange menn ville like det om dama stilte opp i strømpeholder, strømper og sko med høye heler, evnt støvletter (i lakk f.eks.). Eller tenkte du på bondage og slikt? Da bør du i så fall sjekke litt om det på nettet etter egnet tau (finnes masse sider om bondage), evnt kjøpe inn lærmansjetter til håndledd og evnt ankler. Disse er greiere enn håndjern siden håndjern har lett for å gå i lås slik at nøkkelen ikke fungerer, eller man mister nøkkelen, etc. I tillegg er lærmansjetter greiere for huden siden lær er mykere enn stål. Ved bruk av silkeskjerf og strømper til bondage bør dere passe på å ha saks i nærheten i tilfelle den som er bundet må løsnes kjapt og det er vanskelig å knyte opp. Pass på blodsirkulasjonen, hvis hudfargen endres eller følelsene i en kroppsdel endres, så er det bundet for stramt og man må løsne kjapt for å unngå skade. Ellers kan det være gøy å leke med pisker, eller bare spanke med håndflaten eller en hårbørste. Dere kan også prøve rollespill der den ene skal dominere den andre. Hvis dere skal leke kinky bør dere uansett prate litt på forhånd og bli enige om hvilke grenser som finnes. Hva som er lov å prøve og hva som ikke er lov. Samt å avtale hvordan man kan gi beskjed til den andre om å stoppe leken (f.eks. kodeord der rød = full stopp, gul = vi må prate litt/pause, grønn = kjør på).
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Det er veldig vanlig at man spenner musklene i lår/underliv. Jeg gjør det ofte selv, både under samleie og onani. Kunne lagt ut en filmsnutt som tydelig viser jenter som spenner seg før orgasmen kommer, men moderator tillater nok ikk det. "Bankers" for mitt vedkommende hvis jeg vil få opp "stemningen" er at jeg begynner å onanere når vi sitter i sofaen, altså åpner buksa og tar hånda nedi. Da går han i taket!!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 hei! ja, jeg må også spenne musklene der nede.. men det er nok bare positivt det, får trent musklene og det er sikkert ikke så verst for han heller=)
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #5 Skrevet 8. mars 2007 takker for svar. Hehe, ikke bare kinky da. Bare hva som helst for å piffe det litt opp hvis du sjønner hva jeg mener. ukaj...jeg synes det er litt irriterende at jeg må skramme musklene der nede for å komme med onani jeg... går det an å trene seg til å ikkje gjøre det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå