Gå til innhold

Drømmekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange fine brudekjoler der ute. Jeg har sett på mange brudekjoler, men har enda ikke sett DEN som skiller seg ut.

Noen som vil vise fram sin kjole som du skal gifte deg i, eller som du har giftet deg i?

Vil gjerne se på noe vakkert og kansje få noen ideer selv når det en gang i fremtiden blir min tur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Jeg har funnet drømmekjolen min! Men ikke på nettet da... Men har funnet en som ligner en hel del - den nederste på denne siden:

http://www.whollymatrimony.com/DressContes...harchive14.html

Bare at min er rund i utringingen, har litt annerledes armer ('hele', med splitt til albuen, og en 'spiss' som henger ned bak på ermene...), og splitten i chiffonen fremme på skjørtet er mer markert nederst. Og så skal jeg bare ha en smal hvit kant i stedet for dette 'beltet' som hun her har... (Men det er egentlig et sånt et på min kjole også, bare at jeg vil ikke ha det...)

Det er en Pronovias-kjole, og jeg visste med en gang jeg fikk den på at dette var 'min' kjole...

Du finner nok din du også - lykke til!! :D

Klem, Pip

Gjest angelique
Skrevet

og min kjole finnes her på www.demetriosbride.com under cooections og collections couture. Deretter ligger den som nr 11 og har nr. 1098 !! :lol:

(finner ikke lenger bilde direkte tilgjengelig andre steder. Gammel kolleksjon)

Det er mange flotte og muligens flottere kjoler å se, men denne passet meg PERFEKT og er derfor min drømmekjole! 8)

Gjest Cruella
Skrevet

Så mange lekre kjoler....

:hjerte:

Tror jeg må gifte meg igjen jeg...

:lol:

Lisa-Beth

:hjerter:

Skrevet

Å...det er så mange fine kjoler. Jeg titter så smått nå men har ikke funnet det som virkelig er meg ennå....

Skrevet

Hei!

Har ikke bilde av min kjole tilgjengelig akkurat nå, men det var min drømmekjole! Kjærlighet ved første blikk!

Det er en grå Demetrios-modell. Ordentlig prinsessekjole! Stor vidde i skjørtet, blankt stoff, ermeløs men med bånd over skuldrene. Overdelen pyntet med bittesmå perler i glass og sølv. Ellers enkelt dekorert med lysgrå bånd og bittesmå "spaghetti-sløyfer".

Skrevet
Har samme smak som Diva jeg.. :briller:

Har siklet på denne i flere mnd: http://www.lindsayfleming.com/bonnie.htm#l...#lindsayfleming

Men blir vel enda mange år til jeg får bruk for en sånn :)

Ååååå, den og var kjempefin :D

Det snittet disse kjolene har er spesielt og vakkert. Et flott alternativ til mer brusende tyll og taftkjoler. Selv om jeg liker det og...

Igjen : *sukk*

Diva :D

Skrevet

Ahh, vakre kjoler! Jeg elsker også middelalderstilkjoler (puh, det ordet ble litt lengre enn nødvendig) "Problemet" er at det blir litt for mye Ringenes Herre tanker om disse kjolene nå for meg. Men det er jo hos meg det da... og kjolene blir jo ikke mindre vakre!

Jeg valgte en brusende tyllkjole jeg. Den kan også sees her på kvinneguden. Kan ikke benektes at det var slik kjole jeg ønsket meg for lenge siden. Har alltid hatt en forelskelse i brusende kjoler. Og ved noen tilfeldigheter endte jeg opp med en også.

Skrevet

Den brusende tyllkjolen var utrolig flott!

Er det dere på bryllupsbildet ? Dumt spørsmål egentlig, men. Dere så flotte ut i allefall : - )

(p.s : jeg mente ikke noe negativt med ordet brusende tyll og taft. Var mer for å få en motvekt til de mer rette middelalderstilkjolene :lol: FOR noen lange setninger :ler: )

Diva :D

(som er gira på brudekjoler uansett : - ))

Skrevet

:ler: Ja, det er oss.

Og nei; jeg tok det ikke personlig eller negativt det med brusende tyllkjole! :D For det er jo det....

Men må si at jeg tror ikke mange har likedan kjole, for det var så og si ikke mulig å finne noen slags form for tyllkjole i Norge. Det aller fleste brudekjoleforretninger svarte da jeg spurte: "Tyllkjole? *lang tenkepause* Vel, de aller fleste kjolene har jo slikt skjørt under kjolen ...." :roll:

Og motvekt trengs! Alle har ulik smak, det er jo det som lager krydder i livet. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...