Gå til innhold

svar fra menn..

Fremhevede innlegg

Skrevet
ikke uenig.

man finner knapt nok et land i europa der unge jenter er så bråmodne og bevisste på sin egen seksualitet som i norge. de er nysgjerrige, kåte og utprøvende (jfr senket debutalder).

og fysisk er de også velutviklet i ung alder pga det fettholdige kostholdet.

dagens lavalder på 16 år er nok for kunstig, ja.

Jeg har prata en del med mi datter på snart 15 og hennes venninner om dette her. For det første så mener de at selv om kroppen deres er velutviklet så er de ikke klar for sex enda. Som ei av dem sa: Jeg er ikke klar for det i hue.

Å senke den seksuelle lavalderen er helt vanvittig. De aller fleste 14 åringer, både jenter og gutter, takler det ikke noe godt psykisk. Man ødelegger en del av utviklingen sin ved å debutere for tidlig.

Og når disse jentene skal debutere vil de gjøre det med en jevnaldrende. Og det tror jeg er nesten uten unntak. Min datter fortalte om ei jente i klassa som hadde sagt hun likte eldre menn. Hun var forelska i en på 21. :ler:

Så for 14 åringer er alle over 20 eldre menn. 40 åringer ser de på som pensjonister.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har prata en del med mi datter på snart 15 og hennes venninner om dette her. For det første så mener de at selv om kroppen deres er velutviklet så er de ikke klar for sex enda. Som ei av dem sa: Jeg er ikke klar for det i hue.Å senke den seksuelle lavalderen er helt vanvittig. De aller fleste 14 åringer, både jenter og gutter, takler det ikke noe godt psykisk. Man ødelegger en del av utviklingen sin ved å debutere for tidlig.Og når disse jentene skal debutere vil de gjøre det med en jevnaldrende. Og det tror jeg er nesten uten unntak. Min datter fortalte om ei jente i klassa som hadde sagt hun likte eldre menn. Hun var forelska i en på 21. :ler:

Så for 14 åringer er alle over 20 eldre menn. 40 åringer ser de på som pensjonister.

helt greit det. ingen skal tvinge dem til noe som helst, uten at de vil det selv. de fleste av dem må for all del fortsette å gi "eldre menn" over 17 år fingeren.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Klart vi gjør. En søt og uskyldig 16-18 åring er fastere i fisken, mer glødende, og mer sexy en en utpult og kvapsete oversminket >22 åring.

Petter.

Endret av Scorpina
Gjest Gjest
Skrevet

Tror menge skriver inn her bare for å provosere også.For menn som tenner på 14 åringer må jo være veldig umodne i sin sexualitet.Gjerne korttenkte med liten sexuell erfaring selv

Gjest Gjest
Skrevet
Tror menge skriver inn her bare for å provosere også.For menn som tenner på 14 åringer må jo være veldig umodne i sin sexualitet.Gjerne korttenkte med liten sexuell erfaring selv

Herregud!

Kor trangsynt går det an og bli, det er flust med 15- 16 åringer som godt kunne gått for og være 18 - 19 år.

Jeg for min del har problemer noen ganger og se forskjell

Gjest Teens
Skrevet
Herregud!

Kor trangsynt går det an og bli, det er flust med 15- 16 åringer som godt kunne gått for og være 18 - 19 år.

Jeg for min del har problemer noen ganger og se forskjell

Så lenge de er KJØNNSMODNE, så trigger det befruktningsinstinktet.

Er de ikke kjønnsmodne, så er det å betraktes som pedofili.

Er de kjønnsmodne, så er det høyst NATURLIG!

Dette er nakne fakta sånt som levende vesener er skapt. Det forandrer ikke på naturligheten selv om enkelte stempler det sykt!

At enkelte synes å mene at det er mer ålrait at deres tenåringsdatter pules av en jevnlalderende, får være en annen diskusjon.

Gjest Gjest
Skrevet
Det gjelder nok et stort antall menn, men det får man nok aldri høre om.

Prøv å søke på statistikk om hvor mange voksne (over 18 år) som blir opphisset

av å se tenåringer med former. Du finner nok ikke så mye.

Grunnen til det, tror jeg, er at tallet vil skape et så enormt skrik mellom hva alle er enige om er forkastelig og det mange tenker/føler/fantaserer om, men ikke våger å si høyt, av frykt for reaksjoner, fordømmelse og utfrysning.

Det er jo rart at det temaet som skaper mest hissige diskusjoner og som skaper mest allmenn fordømmelse aldri blir belagt med statistikk som viser andelen hebefile/pedofile?

En indikasjon på hva man tenner på når samfunnet ikke har dette høyt på dagsorden finner man kanskje hvis man har med barna sine til syden f.eks.

Mange som blir sjokkert over glaninga og flørtinga som blir de unge til del da.

Men hva man tenner på biologisk kan undertrykkes og fornektes i hverdagen.

Er ting tabu nok begrenser det ønsket om å tenke/tenne på noe.

En typisk gjenganger i diskusjoner som denne er alle de som trekker fram at den unge ikke er intellektuelt jevnbyrdig og derfor uinteressant, det stemmer nok for mange, de fleste vil jeg tro.

Men problemet med pedofile/hebefile som kun tenner på yngre er vel at de er følelsesmessig umodne, selv om de kan være intellektuelt velfungerende.

Dette er det viktig å forstå hvis man skal redusere antall overgrep.

Det er vel dette psykologene som oppnår resultater jobber med.

Tore Langfeldt f.eks. Han styrer tankene til overgripere over på andre tenningsmønstre og har visstnok oppnåd imponerende resultater.

Problemet hvis man BARE skal fordømme, og ikke forstå/behandle er

at de som fantaserer om ting de vet er galt, ikke våger å betro seg om dette til en levende sjel, noe som gjør avviket større og verre enn om man sluttet å bare si æsj, drep dem, kutt av dem pikken osv.

Det er en kjent sak at de som oppsøker hjelpeapparatet er de mest ressurssterke,

derfor er det synd om en allmenn lynsjesteming gjør at de som er inne i et uheldig spor tankemessig/følelsesmessig ikke tør å si noe, ikke en gang til sin beste venn.

I mørket og tausheten vokser fantasier seg store og skitne,

noe som kan gi skjebnesvangre konsekvenser for uskyldige ofre.

For det er bra å melde! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Så lenge de er KJØNNSMODNE, så trigger det befruktningsinstinktet.

Er de ikke kjønnsmodne, så er det å betraktes som pedofili.

Er de kjønnsmodne, så er det høyst NATURLIG!

Dette er nakne fakta sånt som levende vesener er skapt. Det forandrer ikke på naturligheten selv om enkelte stempler det sykt!

At enkelte synes å mene at det er mer ålrait at deres tenåringsdatter pules av en jevnlalderende, får være en annen diskusjon.

Det er ikke høyst naturlig å tenne på ei 14 års gammel jente når du selv er en voksen mann!

Gjest johnny30
Skrevet

hei intressant diskusjon.

pussig det med alder jeg er 31 nå men husker fra jeg var 16 til ca 23/24 var det mest om å gjøre å få seg et nummer med ei eldre dame ei som var passert 40 var jo kjempespennende.

nå derrimot så har det i flere år vert sånn at har tenkt hvor dum jeg var når jeg var yngre hvorfor tok jeg ikke de på 14-16 da når jeg kunne få. nå derimot er det de unge som er mest spennende for fantasien men slipper ikke til mer nå(kanskje like greit da men) jeg tror det har noe med spennende med det litt forbudte og det som ikke er A4. men kommer jo ikke utenom at en ung spenstig kropp gjerne med små struttende pupper er det peneste å se på.:)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke høyst naturlig å tenne på ei 14 års gammel jente når du selv er en voksen mann!

da anbefaler jeg deg å lese litt biologi. nevn et levende vesen som ikke blir gjenstand for befruktning straks de er kjønnsmodne.

som jeg har skrevet: først kobles de naturgitte instinktene inn, SÅ etterhvert kommer fornuften, som treffer et valg ut fra sosiale regler og personlig preferanser.

Gjest Gjest
Skrevet

Om en utviklet fjortis ville ha sex med meg hadde ikke jeg sagt nei. Og jeg hadde ikke sagt nei til en deilig dame i 40-50 årene heller eks. Signe Tynning eller Vigdis Hjorth

Gjest Gjest
Skrevet
Om en utviklet fjortis ville ha sex med meg hadde ikke jeg sagt nei. Og jeg hadde ikke sagt nei til en deilig dame i 40-50 årene heller eks. Signe Tynning eller Vigdis Hjorth

Da hadde jeg anmeldt deg til politiet!

Gjest Gjest
Skrevet

hadde ikke brydd meg med mindre

1) frivillig fra begges sider

2) det er en nær slekting av meg

Gjest Gjest
Skrevet
hadde ikke brydd meg med mindre

1) frivillig fra begges sider

2) det er en nær slekting av meg

Du kan jo ikke være riktig klok?Er ikke vitsen å diskutere med en mann som tydeligvis mangler vett i mellom ørene,og itillegg kunne tenke seg å ha sex med ei jente på 14 uten å tenke seg om!Har ikke ip adressa de blitt logget før så blir den det iallefall nå!

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke uvanligt i andre kulturer at voksne menn har sex med jenter som er betydeligt yngre en 16 år. Er det nok et eksempel på hvor overlegen vår kultur er, i forhold til bla afrikanske mfl...

Gjest Gjest
Skrevet
Du kan jo ikke være riktig klok?Er ikke vitsen å diskutere med en mann som tydeligvis mangler vett i mellom ørene,og itillegg kunne tenke seg å ha sex med ei jente på 14 uten å tenke seg om!Har ikke ip adressa de blitt logget før så blir den det iallefall nå!

døtte, da burde noen finne opp faren til jesus og straffe ham. maria var ikke mer 14 år i sin tid.

Gjest Gjest
Skrevet
døtte, da burde noen finne opp faren til jesus og straffe ham. maria var ikke mer 14 år i sin tid.

Noen har jo funnet ham opp allerede :legrine:

Han heter Gud

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jo den sexuelle lavalder 16 år,så da burde jo de ekle kåte mannfolka med liten hjerne holde fingrene sine langt unna småjenter.For hadde dere så mye som rørt dattera mi på 15,så hadde jeg skutt pikken av dere!Tenker dere ikke med hjerne?Er et kun deres syke lyster som betyr noe?Betyr det ikke noe at dere kanskje ødelegger ei ung jente sitt liv,for hun er for ung til å ha sex!!!Har selv snakket med dattera mi om sex og hun er absolutt ikke klar for sex .Selv om enkelte kanskje mener de er det så vil de jo absolutt ikke ha sex med en voksen mann!!!!!Skjerp dere voksne menn!!Skamme dere burde dere,som i det hele tatt kan tenke seg å ha sex med så unge jenter og iallefaLL om dere setter det ut i livet!Sånne folk burde sperres inne så de stakkars ungjentene slipper kåtøyne fra gamle ekle menn!!

Skrevet
Nå er jo den sexuelle lavalder 16 år,så da burde jo de ekle kåte mannfolka med liten hjerne holde fingrene sine langt unna småjenter.For hadde dere så mye som rørt dattera mi på 15,så hadde jeg skutt pikken av dere!Tenker dere ikke med hjerne?Er et kun deres syke lyster som betyr noe?Betyr det ikke noe at dere kanskje ødelegger ei ung jente sitt liv,for hun er for ung til å ha sex!!!Har selv snakket med dattera mi om sex og hun er absolutt ikke klar for sex .Selv om enkelte kanskje mener de er det så vil de jo absolutt ikke ha sex med en voksen mann!!!!!Skjerp dere voksne menn!!Skamme dere burde dere,som i det hele tatt kan tenke seg å ha sex med så unge jenter og iallefaLL om dere setter det ut i livet!Sånne folk burde sperres inne så de stakkars ungjentene slipper kåtøyne fra gamle ekle menn!!

Noe sier meg at du ikke er spesielt begeistret for boka/filmen Lolita av Nabokov/Kubrick?

Nå er det slett ikke så uvanlig at jenter på 15 år har sex, men jeg er helt enig med deg i at det bør skje med en jevnaldrende kjæreste.

Gjest Madam Felle
Skrevet
vel, statistikken avslører noe annet. dedutalderen går ubønnhørlig ned. forresten ikke merkelig at ingen av dem innrømmer noe annet overfor deg  . de drikker vel heller ikke og tar dop. det er det selvsagt bare andre teens som gjør, så du kan sove trygt!

Kjenner du alle ungdommer, og vet at INGEN forteller noe til foreldrene sine? Bare lurer, siden du kan si noe slikt som dette. Syns faktisk du er temmelig frekk, for du sier jo mer eller mindre at disse 15 åringene drikker og driver på med dop.

En annen ting, statisikken sier at debutalderen for jenter er 18.6 år, og for gutter er den 17.5, så at noen 15 åringer ikke har hatt sex, er ikke uvanlig. Selv om du gjerne vil tro noe annet, for i følge deg så har jo tydeligvis alle 15 åringer sex, de drikker alkohol og bruker dop. For dette vet du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...