Gå til innhold

svar fra menn..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
ENDELIG en ordentlig mann!!!!!!Trodde nesten at det ikke fantes slike!Takk og lov for at det finnes fornuftige ordentlige menn som deg:):)

Takker for komplementet ditt! :)

Nå har ikke jeg lest alle innlegg i tråden her, men som det blir nevnt her så er nok de fleste menn noenlunde lik meg tror jeg. Ingen av mine kamerater er spesielt opptatt av 14-16-åringer ihvertfall, uten at jeg helt sikkert vet det da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Sjønner ikke hvorfor det er så sykt og se på unge jenter med flotte former,så lenge man nøyer seg med og se ser jeg ikke noe galt i det.

Ut og se på menyen og hjem og spise er det noe som sies  :ler:

:ler:

så kan man bruke tankekraften og innbiller seg at slafsefitta er trang, bilringene er usynlige, hengepuppene er struttede, den breie ræva er fast osv.

stikk fingern i jorda, og innse at det ikke er noe galt i å tenne på ungjenter. de er faktisk veldig fristende! :sjarmor:

om man kommer til godsakene, er noe helt annet! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

så kan man bruke tankekraften og innbiller seg at slafsefitta er trang, bilringene er usynlige, hengepuppene er struttede, den breie ræva er fast osv.

stikk fingern i jorda, og innse at det ikke er noe galt i å tenne på ungjenter. de er faktisk veldig fristende! :sjarmor:

Da ere bra du ligger med den deilige, veltrente kroppen din ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Da ere bra du ligger med den deilige, veltrente kroppen din ;)

nå er du dum.

hva har krioppen min med hva jeg ØNSKER å gjøre

:klø:

er det slik å forstå at dersom du er en gjennomsnitsmenneske utseendemessig, så har du ikke lov å fantasere om brad pitt/angelina jolie?

Gjest Gjest
Skrevet
Takker for komplementet ditt!  :)

Nå har ikke jeg lest alle innlegg i tråden her, men som det blir nevnt her så er nok de fleste menn noenlunde lik meg tror jeg. Ingen av mine kamerater er spesielt opptatt av 14-16-åringer ihvertfall, uten at jeg helt sikkert vet det da.

Ja jeg får v irkelig håpe at flertallet er som deg,for det er jo bare en brøkdel som svarer her av alle menn så :)

Skrevet

Jeg tenkte på denne tråden da jeg var og handlet på et kjøpesenter på lørdag. Jeg prøvde å legge merke til hva som tiltrakk seg blikket mitt. Jeg fant ut at de jeg trodde var formfulle fjortisser, de kjører bil. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

er man deilig, så er man deilig, uansett alder!

og sjokkerende nok finner de fleste menn at slanke, nette, faste og spenstige kropper deiligst :) !

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Vil gjerne ha svar fra menn!!

Er det virkelig slik at dere kan tenne på 14-16 års gamle jenter,bare for at de har utviklet former?Ser dere virkelig sånn på dem?Håper virkelig ikke at dette stemmer!

NEI, det kan jeg ikke!

At kjæresten min, som forøvrig har passert 30 med et par somre, kler seg opp som skolejente derimot................ ser dere forskjellen?

Gjest Gjest
Skrevet
er man deilig, så er man deilig, uansett alder!

og sjokkerende nok finner de fleste menn at slanke, nette, faste og spenstige kropper deiligst :) !

Ja i dine øyne ja.Jeg har vært både slank og fast og nå ikke så fast etter flere barn.Men jeg har alltid vært populær blandt menn uansett!
Gjest c'mon
Skrevet
Ja i dine øyne ja.Jeg har vært både slank og fast og nå ikke så fast etter flere barn.Men jeg har alltid vært populær blandt menn uansett!

slutt nå!

bare se på lista over de kåringene/spørreundersøkelsene som finnes av attraktive kvinner (og menn). ikke mange pløsete og halvfeite/feite mennesker der, gitt!

at menn kan godt tenke seg å pule deg, selv om du er litt lubben og passert 30 år, er vel ingen sensasjon, for de er meget fleksible når det kommer til (gratis) sex.

som sagt: vi puler stort sett det meste, men begjærer OGSÅ (sannsynligvis aller mest) faste, spenstige og nette kropper. og ungjentene er de som oftest besitter en slik kropp.

comprende???

Gjest Gjest
Skrevet
slutt nå!

bare se på lista over de kåringene/spørreundersøkelsene som finnes av attraktive kvinner (og menn). ikke mange pløsete og halvfeite/feite mennesker der, gitt!

at menn kan godt tenke seg å pule deg, selv om du er litt lubben og passert 30 år, er vel ingen sensasjon, for de er meget fleksible når det kommer til (gratis) sex.

som sagt: vi puler stort sett det meste, men begjærer OGSÅ (sannsynligvis aller mest) faste, spenstige og nette kropper. og ungjentene er de som oftest besitter en slik kropp.

comprende???

Du får som regel ikke velge selv hvem du kan stemme på når det såkalt skal kåres hvem som er finest,flinkest osv...Men jeg er lei av at alle sier at menn kun vil ha slanke,unge og faste kropper,for det stemmer ikke!Selv om du har det synet,og mange deler det med deg,så er det mange som også liker store jenter som har levd litt!Noen liker små,noen liker store og noen liker faktisk begge deler.
Gjest c'mon
Skrevet
Du får som regel ikke velge selv hvem du kan stemme på når det såkalt skal kåres hvem som er finest,flinkest osv...Men jeg er lei av at alle sier at menn kun vil ha slanke,unge og faste kropper,for det stemmer ikke!Selv om du har det synet,og mange deler det med deg,så er det mange som også liker store jenter som har levd litt!Noen liker små,noen liker store og noen liker faktisk begge deler.

hmm, hvor i innlegget mitt står det at men KUN vil ha slanke, unge og faste kropper?

"som sagt: vi puler stort sett det meste, men begjærer OGSÅ (sannsynligvis aller mest) faste, spenstige og nette kropper. og ungjentene er de som oftest besitter en slik kropp."

merk "puler stort sett det meste", "OGSÅ" og "sannsynlig aller mest".

nytter ikke å diskutere når du skal grave deg ned hele tiden. hvorfor er det så fordømt usannsynlig, iflg deg, at de aller fleste menn begjærer faste, spenstige og slanke kropper? uanset så utelukker det jo ikke at de er i stand til å nyte, begjære andre type kropper også!

lær deg å lese :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet
hmm, hvor i innlegget mitt står det at men KUN vil ha slanke, unge og faste kropper?

"som sagt: vi puler stort sett det meste, men begjærer OGSÅ (sannsynligvis aller mest) faste, spenstige og nette kropper. og ungjentene er de som oftest besitter en slik kropp."

nytter ikke å diskutere når du skal grave deg ned hele tiden. hvorfor er det så fordømt usannsynlig, iflg deg, at de aller fleste menn begjærer faste, spenstige og slanke kropper? uanset så utelukker det jo ikke at de er i stand til å nyte, begjære andre type kropper også!

lær deg å lese  :frustrert:

hvorfor er det så fordømt vanskelig for deg at menn kan like,begjære og også ville ha et forhold til ei stor dame??oG IKKE BARE SEX?

Gjest c,mon
Skrevet
hvorfor er det så fordømt vanskelig for deg at  menn kan like,begjære og også ville ha et forhold til ei stor dame??oG IKKE BARE SEX?

"uanset så utelukker det jo ikke at de er i stand til å nyte, begjære andre type kropper også! "

hva er det her du ikke fikk med deg, eller er vanskelig å forstå? :forvirret:

:nissevink:

Gjest Gjest
Skrevet

lær deg å lese  :frustrert:

Er det veldig om å gjøre å fortelle kvinner over en viss alder at de ikke er førstevalget til sin mann/menn lenger?

Selvfølgelig er unge kvinner vakre og yndige, men jeg lurer litt på hva du får ut av å si,gang på gang, at førstevalget for menn er kropper som er unge.Dette er jo noe kvinner får bekreftet hver eneste dag i alle verdens medier og ikke minst av menn. Skal det være noe nytt? Vi vetgodt at vi ikke duger og at vi blir utsatt for sympatiknull etter 30 :ironi:

"Vi puler det meste..." Ja,det gjør dere kanskje. Jeg tar meg ikke nær av at min kropp ikke er 18 lenger. Tar meg heller ikke nær av at en 18åring er strammere enn meg. Jeg gleder meg til den dagen hvor ingen menn ser på meg som et stk kjøtt lengre. Har fått dosen så det holder av dette enormt kropp og ungdomsfikserende samfunnet. Det er sykt, rett og slett.

Så jeg får heller tenke på at min mann knuller andrevalget når han knuller meg. For aller helst ville han hatt en18 åring. :klø: Sannsynligvis ville han byttet meg ut på dagen for en yngre en,for slik er jo menn,ikke sant :ironi: Totalt styrt av sitt begjær for ungdom. Så dumt for oss dødelige som blir eldre da....

Noen menn vil aller helst knulle den de elsker. Men jeg tror det blir færre og færre av de. Nå er vel flertallet gutter som deg,som vil ha ungt kjøtt og poengterer det.

Det er lovende..... :murvegg:

Er så glad for at mine besteforeldre fremdeles viser følelser for hverandre og at mine foreldre gjør det samme. De gir meg et viss håp om at mennesker er verd å elske og å knulle etter ungdommen er slutt. Så noen få illusjoner har jeg heldigvis igjen. Det er ikke din fortjeneste ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Er det veldig om å gjøre å fortelle kvinner over en viss alder at de ikke er førstevalget til sin mann/menn lenger?

Selvfølgelig er unge kvinner vakre og yndige, men jeg lurer litt på hva du får ut av å si,gang på gang, at førstevalget for menn er kropper som er unge.Dette er jo noe kvinner får bekreftet hver eneste dag i alle verdens medier og ikke minst av menn. Skal det være noe nytt? Vi vetgodt at vi ikke duger og at vi blir utsatt for sympatiknull etter 30 :ironi:

"Vi puler det meste..." Ja,det gjør dere kanskje. Jeg tar meg ikke nær av at min kropp ikke er 18 lenger. Tar meg heller ikke nær av at en 18åring er strammere enn meg. Jeg gleder meg til den dagen hvor ingen menn ser på meg som et stk kjøtt lengre. Har fått dosen så det holder av dette enormt kropp og ungdomsfikserende samfunnet. Det er sykt, rett og slett.

Så jeg får heller tenke på at min mann knuller andrevalget når han knuller meg. For aller helst ville han hatt en18 åring. :klø: Sannsynligvis ville han byttet meg ut på dagen for en yngre en,for slik er jo menn,ikke sant :ironi:  Totalt styrt av sitt begjær for ungdom. Så dumt for oss dødelige som blir eldre da....

Noen menn vil aller helst knulle den de elsker. Men jeg tror det blir færre og færre av de. Nå er vel flertallet gutter som deg,som vil ha ungt kjøtt og poengterer det.

Det er lovende.....  :murvegg:

Er så glad for at mine besteforeldre fremdeles viser følelser for hverandre og at mine foreldre gjør det samme. De gir meg et viss håp om at mennesker er verd å elske og å knulle etter ungdommen er slutt.  Så noen få illusjoner har jeg heldigvis igjen. Det er ikke din fortjeneste ;)

:klappe:
Gjest Gjest
Skrevet
"uanset så utelukker det jo ikke at de er i stand til å nyte, begjære andre type kropper også! "

hva er det her du ikke fikk med deg, eller er vanskelig å forstå? :forvirret:

:nissevink:

Det som er så jævlig vanskelig å forstå er at du sier at nesten utelukkede alle menn FORETREKKER, ungt faste kropper,fremfor de med merkede kropper som har levd litt!Hva konkluderer du med det?At de fleste som har svart her er interessert i det?At ved kåringer er det kun de slanke som blir valgt?Er vel kanskje for at det ikke er noen alternativer utenom?Ja vel kanskje jeg lever med store skylapper foran øynene ,men jeg velger å tro at mannen min og andre menn ikke ser på sin forfallede kjæreste som andre valg pga kroppen hennes!Og jeg velger og tro at mannen min tenner på min kropp selv om jeg ikke er den perfekte stramme jenta som for ti år siden!Jeg velger å tror at menn tenner like mye på ei med store former en ei med stram kropp!Om du er veldig opptatt av å fortelle meg at mesteparten tenner på unge faste kropper,så du om det.Det driter jeg faktisk i!Men jeg vet at der finnes menn som ikke kun eller bare tenner på faste kropper.Men også tenner på andre kropper og kanskje til og med tenner mer på store levde kropper,enn bare ungpiker!
Gjest Gjest
Skrevet

sånt har det vært siden det første mennesket, og vil nok vare en god stund til.

Så jeg får heller tenke på at min mann knuller andrevalget når han knuller meg. For aller helst ville han hatt en18 åring. :klø: Sannsynligvis ville han byttet meg ut på dagen for en yngre en,for slik er jo menn,ikke sant :ironi: Totalt styrt av sitt begjær for ungdom. Så dumt for oss dødelige som blir eldre da....

meget mulig at menn vil aller helst knulle den de elsker. men tråden her spør om menn "tenner på ungjenter", og det er nok "ja" for de fleste. ikke noe nytt eller sensajonelt der. merkelig da at dere "eldre" kvinner skal på død og liv betride det, og svare på menns vegne. naivt!

Er så glad for at mine besteforeldre fremdeles viser følelser for hverandre og at mine foreldre gjør det samme. De gir meg et viss håp om at mennesker er verd å elske og å knulle etter ungdommen er slutt. Så noen få illusjoner har jeg heldigvis igjen. Det er ikke din fortjeneste ;)

de fleste menn vil etterhvert komme til den fasen der forplantingsinstinktet avtar/blir borte. så dine illusjoner er berettiget.

Gjest Gjest
Skrevet

Fy faen av deg blir jeg provosert! Blir rett og slett dårlig! Regner med at jeg ikke her har tilatelse til å skrive hva jeg egentlig mener om menn som deg!!

Me den holdningen du har til kvinner, håper jeg du får leve resten av livet ditt uten kjøtt på kølla!

Hva hadde du synes om at dama di ( forby at du har noen ) hadde gjort seg slike tanker om deg?

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet

Tror i grunn menn tenner på ganske mye rart! :ler:

Er selv 24, rimelig bra form, men tar meg selv i å titte ekstra på de damene rundt

30-40. De såkalte "soccer moms". :sjarmor: Når de trasker rundt i sine karrierekvinne-klær som viser fram de kvinnelige formene. (biter langfinger) :sjenert:

Er generelt lite interessert i smårips, men kanskje det er noe som forandrer seg med årene?

- D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...