Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #41 Skrevet 8. mars 2007 Du har virkelig et sykt bilde av menn hvis du tror denne mannen er et unntak. Hvis vi snakker om menn i 30-50 årene, er det ekstremt få som kunne tenke seg å ha sex med ei jente under 18 år. Stakkars datteren din hvis hun blir oppdratt til å ha slike holdninger til menn. ← Og dessuten så snakker jeg om sexuell tenning her og ikke å ha sex med!!
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #42 Skrevet 8. mars 2007 Og dessuten så snakker jeg om sexuell tenning her og ikke å ha sex med!! ← Ehh hva er forskjellen på å få seksuell tenning og å kunne tenke seg å ha sex med? Mener du med seksuell tenning rett og slett at man får ståpikk bare ved å se på ei jente i ungdomsskolealder? Tror ikke det er særlig utbredt heller, gitt.
punktom Skrevet 8. mars 2007 #43 Skrevet 8. mars 2007 Ehh hva er forskjellen på å få seksuell tenning og å kunne tenke seg å ha sex med? Mener du med seksuell tenning rett og slett at man får ståpikk bare ved å se på ei jente i ungdomsskolealder? Tror ikke det er særlig utbredt heller, gitt. ← Hvorfor kobler du tenning med ståpikk? Og hvorfor kognitivt styrte tanker med følelser? Er tenning bare sex for deg? Er du en siklende, gammel og ekkel gris?
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 8. mars 2007 #44 Skrevet 8. mars 2007 ENDELIG en ordentlig mann!!!!!!Trodde nesten at det ikke fantes slike!Takk og lov for at det finnes fornuftige ordentlige menn som deg:) ← Ikke for at det er viktig, men leste du ingen andre av innleggene? Om du gjorde det, lurer jeg litt på hva som var ufornuftig i mine?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #45 Skrevet 8. mars 2007 Før og si det sånn,,,,, jeg tenner heller på ei ungjente en ei førti års gammel røy med henge pupper.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #46 Skrevet 8. mars 2007 Nå er man faktisk ikke pedofil for å tenne på 14-åringer med former... Opplys dere selv, da vel. Pedofile ville tent på 14-åringer UTEN former. Fra Wikipedia: "Pedofili er en seksuell legning hvor en person føler seksuell tiltrekning overfor prepubertale barn." Prepubertale! For min egen del, nei, jeg ville ikke tent på en 14-åring. Jeg tenner ikke på en normal 20-åring heller. Blir for mye luft i hue der, gitt. Jeg har vel stort sett vært opp og ned 3-4-5 år fra min egen alder. Dvs. at jeg nå ikke vurderer noen under 28 eller over 37-38. Jeg skal jo kunne snakke med dem også ← Bra det finnes slike som deg,med fornuft i hodet:)
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2007 #47 Skrevet 9. mars 2007 kom til å tenke på tråder der mange menn foretrekker asiatiske kvinner som sexpartner. grunnen var at disse er nette, faste, yndige, trange. altså det motsatte av den voksne norske kvinnen, som altfor ofte er, overvektige, slafsefitter (ikke rart de stapper i seg dildoer i megastørrelser!), pløsete, rynkete, bredrævede, hengepupper og maskuline alt dette er ikke de befengt med i ung alder (13-18 ÅR). ← Veldig på spissen, men ikke langt fra sannheten Så lenge det fysiske er i bra stand, så er det fritt frem for tenning.
Gjest sukk og dobbelt sukk Skrevet 9. mars 2007 #48 Skrevet 9. mars 2007 Før og si det sånn,,,,, jeg tenner heller på ei ungjente en ei førti års gammel røy med henge pupper. ← Så når ei dame er 40 år så er hun ei røy?Hva med å vise respekt for kvinner i alle alder?Så bare for at kvinnen har født og ammet sine barn,så er kroppen stygg og fæl?Er det ingen som tenner på en moden kropp da?Som har levd noen år? Er ikke vår feil at vi som må føde barn,vi som ammer dem.Rart at menn ska miste tenninga bare for at kroppen forfaller!At alt som er ungt og fast er vakkert?Hvorfor er det ikke vakkert med en merket kropp?Vi har iallefall ei unnskyldning på strekkmerker og hengemage og slitne pupper.Synes menn som har levd noen år også er sexy.Jeg er allsidig og tenner ikke utelukkede på faste kropper hos menn.Håper iallefall noen menn tenner på modne former og , og ikke bare ungpike kropper! Får nesten dårlig selvtillit her Trodde jeg også var sexy selv om jeg har født barn og er frodig.Har stor mage og rumpe.Har fine former fordet, må jeg bare overbevise meg selv om iallefall! Jeg vil iallefall ikke ha en mann som ikke synes jeg er sexy selv om jeg har levd noen år!!!
Grobian Skrevet 9. mars 2007 #49 Skrevet 9. mars 2007 Jeg vil iallefall ikke ha en mann som ikke synes jeg er sexy selv om jeg har levd noen år!!! ← Det tror jeg du skal få slippe også. Disse mennene er som regel single, og kommer til å forbli single. Påfallende ofte har de stor mage og lite hår også.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2007 #50 Skrevet 9. mars 2007 Det har alltid vært sånn. De unge og yndige jentene blir begjæret og når de blir eldre passer de som koner og tjenere. (Ikke min mening, men et utbredt syn på kvinner)
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 9. mars 2007 #51 Skrevet 9. mars 2007 Det tror jeg du skal få slippe også. Disse mennene er som regel single, og kommer til å forbli single. Påfallende ofte har de stor mage og lite hår også. ← Jepp, det er snodig det der. Noen menn snakker om idealkvinnen som om de ser ut som Marcus Schenkenberg, men i virkeligheten likner mer på Jack Nicholson, bare uten sjarmen
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2007 #52 Skrevet 9. mars 2007 Jeg var tidlig utviklet og husker enda hvor mye jeg hatet de ekle blikkene fra voksne menn. Syntes det var både ekkelt og rart at menn som var på alder med faren min så slik på meg. Husker at en voksen man flørtet med meg sommeren før jeg fylte 12. Han forsvant fort når han hørte at jeg bare var 11 år riktignok, men så voksen så jeg ikke ut..
Jalp Skrevet 9. mars 2007 #53 Skrevet 9. mars 2007 Sitat: sukk og dobbelt sukk Så når ei dame er 40 år så er hun ei røy?Hva med å vise respekt for kvinner i alle alder?Så bare for at kvinnen har født og ammet sine barn,så er kroppen stygg og fæl?Er det ingen som tenner på en moden kropp da?Som har levd noen år? Er ikke vår feil at vi som må føde barn,vi som ammer dem.Rart at menn ska miste tenninga bare for at kroppen forfaller!At alt som er ungt og fast er vakkert?Hvorfor er det ikke vakkert med en merket kropp?Vi har iallefall ei unnskyldning på strekkmerker og hengemage og slitne pupper.Synes menn som har levd noen år også er sexy.Jeg er allsidig og tenner ikke utelukkede på faste kropper hos menn.Håper iallefall noen menn tenner på modne former og , og ikke bare ungpike kropper! Får nesten dårlig selvtillit her Trodde jeg også var sexy selv om jeg har født barn og er frodig.Har stor mage og rumpe.Har fine former fordet, må jeg bare overbevise meg selv om iallefall! Jeg vil iallefall ikke ha en mann som ikke synes jeg er sexy selv om jeg har levd noen år!!! Jeg synes kvinner som har levd en stund, som vet hva de kan, som ikke skjemmes over en kropp som har fungert lenge, som tør å vise sin kåthet er det mest sanselig man kan oppleve. Den feminine rausheten som kjennetegner en trygg og voksen kvinne er det ingen (eller svært få) unge kvinner som kan matche. Voksne kvinner er sjelden overflatiske, og de har skjønt betydningen av å ha god sex og hvordan dette samspillet med menn fungerer. Derfor har du INGEN grunn til å føle deg utkonkurert av "fjortisen". Menn vil gjerne ha kvinner som vet hva det vil si å være menneske. Slike kvinner har min respekt.
skanky Skrevet 9. mars 2007 #54 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er ikke mann, men svarer likevel siden jeg er allvitende. Nå spørs det hva ts legger i det "å tenne på", men jeg kan godt tenke meg det er naturlig for en fyr og se to ganger på en vakker, velformet ungku uten at det betyr at han er pedofil eller kunne tenke seg å ha sex med henne. Og som George Costanza sa etter han ble tatt i å glo på puppene til den 15 år gamle datteren til sjefen: You don't consider age in the face of cleavage.
Gjest Don Giovanni Skrevet 9. mars 2007 #55 Skrevet 9. mars 2007 Jeg er ikke mann, men svarer likevel siden jeg er allvitende. Nå spørs det hva ts legger i det "å tenne på", men jeg kan godt tenke meg det er naturlig for en fyr og se to ganger på en vakker, velformet ungku uten at det betyr at han er pedofil eller kunne tenke seg å ha sex med henne. Og som George Costanza sa etter han ble tatt i å glo på puppene til den 15 år gamle datteren til sjefen: You don't consider age in the face of cleavage. ← Slenger meg på denne gitt. Tror en definisjon av "å tenne på" ville vært klargjørende. Slik jeg har forstått begrepet handler det om å finne en jente attraktiv. Ikke at jeg automatisk får ståpikk. Jeg tror nok jeg har tilgode å finne en 14 år gammel jente attraktiv, for jeg ville sett på henne som et barn, samme hvor store pupper hun har. Men jeg kunne allikevel i mitt stille sinn beundret puppene. Og så tror jeg vi må en gang for alle kunne slå fast at et frodig, frekt og til tider villt fantasiliv ikke skader noen, tvert om. Et rikt fantasiliv ser jeg på som sunt, og hadde jeg gjort alt det jeg har fantasert om å gjøre hadde jeg blitt buret inne på livstid, ganske sikkert.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 9. mars 2007 #56 Skrevet 9. mars 2007 Et rikt fantasiliv ser jeg på som sunt, og hadde jeg gjort alt det jeg har fantasert om å gjøre hadde jeg blitt buret inne på livstid, ganske sikkert. ← Hahaha, jeg også. Men det hadde ikke vært for sexcrimes, for å si det sånn.
Gjest sukk og dobbelt sukk Skrevet 9. mars 2007 #57 Skrevet 9. mars 2007 Sitat: sukk og dobbelt sukk Så når ei dame er 40 år så er hun ei røy?Hva med å vise respekt for kvinner i alle alder?Så bare for at kvinnen har født og ammet sine barn,så er kroppen stygg og fæl?Er det ingen som tenner på en moden kropp da?Som har levd noen år? Er ikke vår feil at vi som må føde barn,vi som ammer dem.Rart at menn ska miste tenninga bare for at kroppen forfaller!At alt som er ungt og fast er vakkert?Hvorfor er det ikke vakkert med en merket kropp?Vi har iallefall ei unnskyldning på strekkmerker og hengemage og slitne pupper.Synes menn som har levd noen år også er sexy.Jeg er allsidig og tenner ikke utelukkede på faste kropper hos menn.Håper iallefall noen menn tenner på modne former og , og ikke bare ungpike kropper! Får nesten dårlig selvtillit her Trodde jeg også var sexy selv om jeg har født barn og er frodig.Har stor mage og rumpe.Har fine former fordet, må jeg bare overbevise meg selv om iallefall! Jeg vil iallefall ikke ha en mann som ikke synes jeg er sexy selv om jeg har levd noen år!!! Jeg synes kvinner som har levd en stund, som vet hva de kan, som ikke skjemmes over en kropp som har fungert lenge, som tør å vise sin kåthet er det mest sanselig man kan oppleve. Den feminine rausheten som kjennetegner en trygg og voksen kvinne er det ingen (eller svært få) unge kvinner som kan matche. Voksne kvinner er sjelden overflatiske, og de har skjønt betydningen av å ha god sex og hvordan dette samspillet med menn fungerer. Derfor har du INGEN grunn til å føle deg utkonkurert av "fjortisen". Menn vil gjerne ha kvinner som vet hva det vil si å være menneske. Slike kvinner har min respekt. ← Takk
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2007 #58 Skrevet 9. mars 2007 viktig å skjønne at d ofte ikke er snakk om enten/eller, men "ja, takk, begge deler!". og hvorfor snakker folk om RESPEKT for "modne kvinner" og annet når trådstarter utelukkende spør om "TENNING" på unge jenter her, seffa sexuelt tenning. at man automatisk er single, skalla, ølvom eller annet fordi man TENNER på tenåringer, er vel søkt
Gjest Alder Skrevet 9. mars 2007 #59 Skrevet 9. mars 2007 Alder er en turn off. Hvis det er snakk om en jente som jeg er vet er i alderen 14 til 16, så blir ikke jeg kåt. En jente som jeg ikke vet alder på og som ser mye eldre enn ut enn sin virklig alder(14- 16) vil jeg nok kikke på, men som sagt alder er turn off for meg.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2007 #60 Skrevet 10. mars 2007 Sjønner ikke hvorfor det er så sykt og se på unge jenter med flotte former,så lenge man nøyer seg med og se ser jeg ikke noe galt i det. Ut og se på menyen og hjem og spise er det noe som sies
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå