Gjest mann23 Skrevet 8. mars 2007 #21 Skrevet 8. mars 2007 Jeg syns 16år gamle jenter kan være veldig tiltrekkende (de kler og sminker seg jo som voksene), men jeg liker best jenter som er i samme alder, eller et par år eldre. Men sex med ei under 20 er temmelig uaktuelt ja.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #22 Skrevet 8. mars 2007 De unge, pene jentene legger ut bilder av seg selv på nett i utfordrende klær. De tar gjerne bilder av seg selv litt ovenfra, og de lager trutmunn og ser i kamerat med store dådyrøyne og tror at dette er det som tenner menn. ← tror??? det VET at dette tenner menn, og det gjør det oxo! ikke vær selvbedragersk nå. sannheten er at svært få menn hadde takket nei til en fresh kropp, full av liv og saft. jeg hadde glatt tatt disse spenstige, faste og yndige jentene, jeg, hadde jeg bare fått sjansen. dermed ikke sagt at jeg takker nei til pene kvinner, uansett alder. den som venter på noe godt...
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #23 Skrevet 8. mars 2007 kom til å tenke på tråder der mange menn foretrekker asiatiske kvinner som sexpartner. grunnen var at disse er nette, faste, yndige, trange. altså det motsatte av den voksne norske kvinnen, som altfor ofte er, overvektige, slafsefitter (ikke rart de stapper i seg dildoer i megastørrelser!), pløsete, rynkete, bredrævede, hengepupper og maskuline alt dette er ikke de befengt med i ung alder (13-18 ÅR).
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #24 Skrevet 8. mars 2007 tror??? det VET at dette tenner menn, og det gjør det oxo! ikke vær selvbedragersk nå. sannheten er at svært få menn hadde takket nei til en fresh kropp, full av liv og saft. jeg hadde glatt tatt disse spenstige, faste og yndige jentene, jeg, hadde jeg bare fått sjansen. dermed ikke sagt at jeg takker nei til pene kvinner, uansett alder. den som venter på noe godt... ← Hahahahahahaha! Jeg er 27 og har fått barn, så den fastheten jeg hadde som tenåring er helt klart borte. Men; jeg er sannelig mer full av liv og saft og lekenhet og kåtskap nå enn det jeg var da jeg var 17 og syns det var skikkelig flaut å bli tatt bakfra med lyset på, fordi det betød at fyren hadde full utsikt til ringen min. Også er jeg sinsykt glad for at ikke alle menn tenker som deg. Typen min liker kvinner. Ikke jentunger. Han tenner dessuten på mennesket og ikke kroppen alene. Men så skal det sies at han faktisk har en yngre kvinne. Han er jo i 40-årene selv. Utfordrende småjenter med musefletter og trutmunn tiltaler han ikke. Det som tenner han er myke kvinnemager, tunge, moderlige bryster, lubne, varme armer og at mennesket disse kroppsdelene tilhører kvinnen han elsker, som er like kinky og leken og selvsikker som han selv er.
Gjest m35 Skrevet 8. mars 2007 #25 Skrevet 8. mars 2007 Vil gjerne ha svar fra menn!! Er det virkelig slik at dere kan tenne på 14-16 års gamle jenter,bare for at de har utviklet former?Ser dere virkelig sånn på dem?Håper virkelig ikke at dette stemmer! ← Jeg kan nok synes at en ung jente med utviklede former er pen å se på, men jeg vil ikke si at jeg tenner på så unge jenter. Hvis jeg ser ei ung men kroppslig utviklet jente i bikini f.eks. på stranda, kan jeg godt se både to og tre ganger ekstra på henne. Pupper, hofter og naken hud har som oftest den virkningen på menn. Jeg kan også fantasere om å lære opp en 16-17 år gammel jente i sexlivets gleder. Men dette er kun fantasier, og aldri noe jeg ville gjort i virkeligheten. I disse fantasiene er nemlig jenta mye mer psykisk moden enn de er i virkeligheten. Når jeg ser 14-18 årige jenter i virkeligheten, f.eks på busstoppet, på McDonalds eller på kjøpesenteret, blir jeg omtrent like lite tent som av å se på bestemora mi. Synes bare de virker utrolig barnslige og teite.
punktom Skrevet 8. mars 2007 #26 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Selvfølgelig kan jeg oppleve en autonom tenning hvis en vakker ferdigutviklet kvinne/jente passerer meg der jeg sitter og nyter en utepils i vårsola. Hvis jeg ved andre øyekast ser at hun er veldig ung, vil nok tenningen forsvinne, men jeg gidder da ikke gå rundt å føle noe skam for det. Jenta er vakker, det er vår i lufta og kroppen reagerer. Dette er fullstendig normalt. Skamfølelse tilknyttet sex er nok en faktor som må tas med når man skal forsøke å forstå en typisk overgrepsmann (man føler skam for følelsene som dukker opp i en, men i stedet for å straffe seg selv straffer man en uskyldig jente). Endret 8. mars 2007 av punktom
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #27 Skrevet 8. mars 2007 Ja da har jeg altså fått det bevisst her inne.Menn tenner på jenter bare de er utviklet i kroppen!Hva med ei på 12 som er utviklet da?Dette er en skam!!!!!!
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 8. mars 2007 #28 Skrevet 8. mars 2007 Ja da har jeg altså fått det bevisst her inne.Menn tenner på jenter bare de er utviklet i kroppen!Hva med ei på 12 som er utviklet da?Dette er en skam!!!!!! ← Mener du ei på 12 med pupper, tannregulering og barnslig ansikt? Tenk litt da. Det er jo nettopp på grunn av at jentene SER UT som de er eldre enn de er, at menn tenker sånn. Ofte kan man ikke gjette alderen på en 15-17-åring før hun åpner kjeften. Mange av dem ser ut som de kan være alt mellom 15-25. For ordens skyld. Jeg gjør det IKKE. Jeg tenner ikke på noen før jeg har snakket med dem. Airheads tenner meg ikke, uavhengig av alder.
punktom Skrevet 8. mars 2007 #29 Skrevet 8. mars 2007 Ja da har jeg altså fått det bevisst her inne.Menn tenner på jenter bare de er utviklet i kroppen!Hva med ei på 12 som er utviklet da?Dette er en skam!!!!!! ← Hvordan kan jeg vite alderen til en dame som går forbi meg? Er hun seksuelt attraktiv, så er hun seksuelt attraktiv.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #30 Skrevet 8. mars 2007 Ja de verste menn oppholder jo seg på nett,så får håpe at flertallet ikke tenker slik
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #31 Skrevet 8. mars 2007 Hvordan kan jeg vite alderen til en dame som går forbi meg? Er hun seksuelt attraktiv, så er hun seksuelt attraktiv. ← Hvis du sier at du ikke ser forskjell på ei dame og en tolvåring,ja da må du jo mangle noe mellom ørene!
punktom Skrevet 8. mars 2007 #32 Skrevet 8. mars 2007 Hvis du sier at du ikke ser forskjell på ei dame og en tolvåring,ja da må du jo mangle noe mellom ørene! ← Forutsetning var jo at hun hadde utviklet kropp. Hvis personen virker voksen nok, vil da ikke den autonome responsen påvirkes av at personen kanskje kan være yngre enn hun ser ut som. Ser hun ut som en vanlig tolvåring så er det nok bare folk med pedofile tendenser som vil reagere.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #33 Skrevet 8. mars 2007 Typen min liker kvinner. Ikke jentunger. Han tenner dessuten på mennesket og ikke kroppen alene. Men så skal det sies at han faktisk har en yngre kvinne. Han er jo i 40-årene selv. Utfordrende småjenter med musefletter og trutmunn tiltaler han ikke. Det som tenner han er myke kvinnemager, tunge, moderlige bryster, lubne, varme armer og at mennesket disse kroppsdelene tilhører kvinnen han elsker, som er like kinky og leken og selvsikker som han selv er. ← oi, du er naiv, du! du tror vel ikke typen din sier noe annet til deg??? "kjære, jeg tenner på jenter på 14 år, jeg. er det greit for deg?"
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #34 Skrevet 8. mars 2007 oi, du er naiv, du! du tror vel ikke typen din sier noe annet til deg??? "kjære, jeg tenner på jenter på 14 år, jeg. er det greit for deg?" ← Selvsagt kan han tenne på voksne damer!!Herregud alle er vel ikke slike som deg som tenner på småjenter!!!!!!!Nå blir jeg kraftig provosert her!!!!!!!!
Gjest Gjest_Mann 36_* Skrevet 8. mars 2007 #35 Skrevet 8. mars 2007 Jeg tenner IKKE på jenter i 14-16-årsalderen, og jeg fatter ikke at menn i 40-åra kan se på så unge jenter på denne måten. Jeg synes det er helt sykt, men hver sin smak. Er allikevel klar over at i mange kulturer er jentene "voksne" så fort de er over den største puberteten, og biologisk er de jo klar for sex da. Men hva med det mentale? For meg er de fleste tenåringsjenter rett og slett for barnslige til at jeg kan tenne på dem, og mange minner meg mer om barn enn voksne selv om de skulle ha utviklet voksne former.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #36 Skrevet 8. mars 2007 Jeg tenner IKKE på jenter i 14-16-årsalderen, og jeg fatter ikke at menn i 40-åra kan se på så unge jenter på denne måten. Jeg synes det er helt sykt, men hver sin smak. Er allikevel klar over at i mange kulturer er jentene "voksne" så fort de er over den største puberteten, og biologisk er de jo klar for sex da. Men hva med det mentale? For meg er de fleste tenåringsjenter rett og slett for barnslige til at jeg kan tenne på dem, og mange minner meg mer om barn enn voksne selv om de skulle ha utviklet voksne former. ← ENDELIG en ordentlig mann!!!!!!Trodde nesten at det ikke fantes slike!Takk og lov for at det finnes fornuftige ordentlige menn som deg:)
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #37 Skrevet 8. mars 2007 oi, du er naiv, du! du tror vel ikke typen din sier noe annet til deg??? "kjære, jeg tenner på jenter på 14 år, jeg. er det greit for deg?" ← Eh. Jo. Noen mennesker er ærlige, ser du. Men det er kanskje et nytt konsept for deg? Kanskje du også lærer noe om det når du blir voksen en gang i fremtiden?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #38 Skrevet 8. mars 2007 ENDELIG en ordentlig mann!!!!!!Trodde nesten at det ikke fantes slike!Takk og lov for at det finnes fornuftige ordentlige menn som deg:) ← Du har virkelig et sykt bilde av menn hvis du tror denne mannen er et unntak. Hvis vi snakker om menn i 30-50 årene, er det ekstremt få som kunne tenke seg å ha sex med ei jente under 18 år. Stakkars datteren din hvis hun blir oppdratt til å ha slike holdninger til menn.
Fønix Skrevet 8. mars 2007 #39 Skrevet 8. mars 2007 ENDELIG en ordentlig mann!!!!!!Trodde nesten at det ikke fantes slike!Takk og lov for at det finnes fornuftige ordentlige menn som deg:) ← Kan du forklare meg sammenhengen mellom fornuft og seksuell tenning?
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #40 Skrevet 8. mars 2007 Du har virkelig et sykt bilde av menn hvis du tror denne mannen er et unntak. Hvis vi snakker om menn i 30-50 årene, er det ekstremt få som kunne tenke seg å ha sex med ei jente under 18 år. Stakkars datteren din hvis hun blir oppdratt til å ha slike holdninger til menn. ← Det er ikkej eg som gir grobunn til disse holdningene!Det er jo svarene jeg får!At ja det er helt normalt å tenne på 14åringer!Derfor er jeg jo selvsagt glad for at det tross alt finnes menn som ikke gjør det!Menn som ikke er syke i hodet sitt.For det er det de er om de tenner på små jenter,bare for at de har utviklet kroppen sin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå