Gå til innhold

svar fra menn..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vil gjerne ha svar fra menn!!

Er det virkelig slik at dere kan tenne på 14-16 års gamle jenter,bare for at de har utviklet former?Ser dere virkelig sånn på dem?Håper virkelig ikke at dette stemmer!

Videoannonse
Annonse
Gjest MITO!
Skrevet

Er det virkelig slik at dere kan tenne på 14-16 års gamle jenter,bare for at de har utviklet former?Ser dere virkelig sånn på dem?Håper virkelig ikke at dette stemmer!

Selvsagt stemmer det. En kjønnsmoden kvinne er fra naturens side klar til å ha sex. Nå er det ulovlig å ha sex med jenter under seksten, og av den grunn ville jeg latt være, men det er hundre prosent naturlig for menn å tenne på kjønnsmodne jenter, om de så er fjorten eller førti.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg bifil kvinne, og ikke mann, men svarer likevel.

Jeg kan tenne på og ha fantasier om både gutter og jenter som er under 16, så sant de er utviklet “nok” i kroppen. Men, og det er et ganske vesentlig men: Jeg ville aldri ha gjort noe med det uansett om det var lovlig eller ei. Selv om en person er utviklet nok fysisk til å ha sex så betyr ikke det at han/hun er klar for det psykisk og følelsesmessig. Så jeg har en tendens til å holde meg til personer som har kommet litt i gang med 20 årene, og kan egentlig ikke helt se for meg å ha sex med noen under 18/20.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

nei jeg har en automatisk sperre mot det. Jeg tener bare på kvinner som er voksne det vil si over 18 år.

Gjest miominmio
Skrevet
Selvsagt stemmer det. En kjønnsmoden kvinne er fra naturens side klar til å ha sex. Nå er det ulovlig å ha sex med jenter under seksten, og av den grunn ville jeg latt være, men det er hundre prosent naturlig for menn å tenne på kjønnsmodne jenter, om de så er fjorten eller førti.

Ja men da er de jo syke i hodet sitt om de tenner på ei jente på 14 år

Gjest Gjest
Skrevet

Så du mener at det er naturlig at menn på 40 tenner på datteren min som er 14?Ja da er det virkelig et sykt samfunn vi lever i.Om alle menn er slik du beskriver,ja da må det jo mangle noe i hodet på menn.For selv om de er utviklet i kroppen så ser du jo at de er barnslige i ansiktet.Du har jo ingen problemer med å se at jenta er ung!

Gjest Gjest
Skrevet

hvis det stemmer så må jeg bure dattra mi inne!!

Skrevet (endret)

Jeg tror mok også de fleste eldre menn synes unge jenter er pene å se på. Slik har det nok alltid vært, og vil sannsynligvis fortsette å være. Er det flere pedofile av den grunn, eller en hel gjeng med eldre menn som svermer rundt 14-16 år gamle jenter. Nei.

Det at dere finner ut at det er slik vi/noen menn tenker, så gjør ikke det situasjonen farligere.

De aller fleste menn som synes unge jenter er et flott syn, stopper nok også der. Ytterst få vil gå så langt som å gjøre tilnærminger eller lokke dattera de med seg hjem.

Ta det med ro, "problemet" blir ikke større bare fordi dere vet at det finnes.

Endret av CK_
Gjest mann1
Skrevet

Tenner absolutt ikke på fjortiser. Jeg spiser ikke eplekart heller....eller grønn jorbær

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

En fyr jeg kjente før (han er i slutten av tjueåra) sa til meg at han tente mest på jenter rundt 13-14 (han hadde også hatt sex med noen på denne alderen). Så ja, det er absolutt mulig.

Skrevet (endret)

Mange menn som svarer her, jah :P Typisk KG, trådstarter ber om en type svar og får alle synserne og menerne i samme slengen, bravo bravo.

Men ja, det er mange menn som gjør det. Tenner på teens, altså. Personlig går jeg vel heller andre veien, liker det litt modent.

Endret av MoskvaMorten
Skrevet

Dette blir en smule tullete. For hva er det man legger i "å tenne på"? Det bør vel i liten grad være spørsmål om hva man tenker. Spørsmålet er hva man gjør.

De aller fleste kjenner til hvor grensene går for hva som er akseptabelt og ikke. En rettspsykiater sa en gang at "vi alle har det i oss". Det hele er et spørsmål om bremser. Alle kan i en gitt situasjon være i stand til å drepe, men vi gjør det ikke fordi vi har velutviklede bremser og holdninger som forteller oss at dette er galt.

Så hvis TS hensikt er å fortelle oss hva som kan aksepteres av seksuelle fantasier, så tror jeg bare du kan gi opp med en gang.

Det er dessuten temmelig tendensiøst bare å stille spørsmålet til "menn" i den sammenhengen. Kvinner har like utviklet evne til å ha fantasier. Både "lovlige" og "ulovlige". Og for ordens skyld: Det finnes overgripere BÅDE blant kvinner og menn. Så hvis TS er opptatt av båser så bør det skilles mellom overgripere og dem som ikke begår slike handlinger. Jeg aksepterer ikke å bli avkrevd svar om mine fantasier bare fordi jeg er mann.

Jeg tilhører dem som IKKE begår overgrep. Og jeg tenner på kvinner på min egen alder.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er dessuten temmelig tendensiøst bare å stille spørsmålet til "menn" i den sammenhengen. Kvinner har  like utviklet evne til å ha fantasier. Både "lovlige" og "ulovlige". Og for ordens skyld: Det finnes overgripere BÅDE blant kvinner og menn. Så hvis TS er opptatt av båser så bør det skilles mellom overgripere og dem som ikke begår slike handlinger. Jeg aksepterer ikke å bli avkrevd svar om mine fantasier bare fordi jeg er mann.

Jeg tilhører dem som IKKE begår overgrep. Og jeg tenner på kvinner på min egen alder.

Eks. på kvinner:

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article917505.ece

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article801350.ece

Skrevet
Dette blir en smule tullete. For hva er det man legger i "å tenne på"? Det bør vel i liten grad være spørsmål om hva man tenker. Spørsmålet er hva man gjør.

De aller fleste kjenner til hvor grensene går for hva som er akseptabelt og ikke. En rettspsykiater sa en gang at "vi alle har det i oss". Det hele er et spørsmål om bremser. Alle kan i en gitt situasjon være i stand til å drepe, men vi gjør det ikke fordi vi har velutviklede bremser og holdninger som forteller oss at dette er galt.

Så hvis TS hensikt er å fortelle oss hva som kan aksepteres av seksuelle fantasier, så tror jeg bare du kan gi opp med en gang.

Det er dessuten temmelig tendensiøst bare å stille spørsmålet til "menn" i den sammenhengen. Kvinner har  like utviklet evne til å ha fantasier. Både "lovlige" og "ulovlige". Og for ordens skyld: Det finnes overgripere BÅDE blant kvinner og menn. Så hvis TS er opptatt av båser så bør det skilles mellom overgripere og dem som ikke begår slike handlinger. Jeg aksepterer ikke å bli avkrevd svar om mine fantasier bare fordi jeg er mann.

Slutter meg til denne!

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Nå er man faktisk ikke pedofil for å tenne på 14-åringer med former... Opplys dere selv, da vel. Pedofile ville tent på 14-åringer UTEN former.

Fra Wikipedia:

"Pedofili er en seksuell legning hvor en person føler seksuell tiltrekning overfor prepubertale barn."

Prepubertale!

For min egen del, nei, jeg ville ikke tent på en 14-åring. Jeg tenner ikke på en normal 20-åring heller. Blir for mye luft i hue der, gitt. Jeg har vel stort sett vært opp og ned 3-4-5 år fra min egen alder. Dvs. at jeg nå ikke vurderer noen under 28 eller over 37-38. Jeg skal jo kunne snakke med dem også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jo for jeg vil jo ha svar fra menn om det er normalt å tenne på småjenter bare for at de er utviklet i kroppen?Har ikke noe med at jeg undervurderer kvinner sånn sett.Jeg har selv ei tenåringsdatter og er meget bekymret for jeg visste ikke at menn var slik.At dem kunne tenner på uskylige jenter som er så unge.Selv tenner jeg ikke på en mann under tjue.Du kan jo helt klart se den hengslete tenåringsgutten ,skilt fra en voksen mann.Er det jeg snakker om her.Om det virkelig er slik at menn fantaserer om jenter under den sexuelle lavalder bare for at de er utviklet-??Bare ett enkelt spørsmål!!Jeg hentyder ikke til at de begår overgrep fordet!De fleste menn vet vel grensa si!Men er det kun på grunn av den sexuelle lavalder at de setter den grensa??Så egentlig så tenner de på dem,men for at de vet at de er 14 år,så gjør de ikke noe med det??Det er isåfall sykt i mine øyne!Men det er jo bare mine øyne da.Men du hadde vel ikke likt at voksne menn siklet etter di datter heller omhun var på den alderen??Håper virkelig at disse mennene som tenner på så unge jenter er i fåtall!
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde menn over den verste hormonfasen ikke gikk rundt og tente på hver eneste puppeguri som gikk forbi dem.

De fleste trenger jo litt mer for å tenne. Selv om de kan nyte synet av noe pent, så betyr det vel ikke nødvendigvis at de er tent på det?

Jeg kan jo fint nyte synet av en ung gutt på 17 og tenke at han kommer til å bli en helvetes flott mann en dag. Men jeg er jo ikke tent på han av den grunn.

Jeg tror nok menn også tenker slik. "Faen for en deilig/flott/fin/nydelig jente." betyr ikke at man er tent. Det betyr bare at man er oppmerksom på henne.

Gjest c'mon
Skrevet

å tenne på kjønnmodne hunnkjønn er vel i ntet skam. vi er bygd slik, og våre instinkter er innrettet mot det fra naturens side.

er man kjønnsmoden, er man gammel nok pr def.

men nå er vi mennesker litt mer avansert enn andre dyr, slik at vi forholder oss til avtaler som er gjort i fellessakp, iallefall prøver så godt vi kan. man gjør feks ikke, som dyrene, ting som å undertrykke de syke og gamle.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Jenter i alderen 14-16 er definitivt de deiligste å se på, de både kler seg og sminker seg som voksne, og kroppen har aldri vært finere og vil aldri bli finere heller. Men, når det er sagt, disse jentene hører sammen med gutter i alderen 15-20, og de er også mye penere enn de fleste eldre.

Selv er jeg over 30, og foretrekker voksne jenter, for sex, for det var vel det som var spørsmålet?

Gjest Gjest
Skrevet
Jenter i alderen 14-16 er definitivt de deiligste å se på, de både kler seg og sminker seg som voksne, og kroppen har aldri vært finere og vil aldri bli finere heller. Men, når det er sagt, disse jentene hører sammen med gutter i alderen 15-20, og de er også mye penere enn de fleste eldre.

Selv er jeg over 30, og foretrekker voksne jenter, for sex, for det var vel det som var spørsmålet?

Du burde ha sagt at jenter og gutter i den alderen er penest i dine øyne, for det er ingen universell sannhet det der.

Jeg syns ikke småpiker og smågutter er penest.

Jeg syns de kan være pene, ja, men det som får det til å krible i kroppen er synet av en godt voksen mann med litt grå hår og rynker og never som bærer preg av å bære velbrukte. Unge guttekropper kan være flotte og muskuløse, det er jo så mange som er veldig opptatt av trening i den alderen, men samtidig blir det for meg litt for mye glansbildepreg over det hele.

En mannskropp skal være litt "satt", trygg, bevege seg selvsikkert.. De unge guttene beveger seg på en annen måte, som overhodet ikke appelerer til meg.

Unge jenter sminker og kler seg for å gi inntrykk av å være mer voksne enn de er. De innynder seg og flørter og fniser slik unge piker gjør, men de mangler den voksne kvinnens selvtillit. Den voksne kvinnen trenger ikke å fjase for å bli lagt merke til. Når blikket hennes sier sex, så er det med en helt annen trygghet enn småpikenes forsøk på å invitere til sex.

De unge, pene jentene legger ut bilder av seg selv på nett i utfordrende klær. De tar gjerne bilder av seg selv litt ovenfra, og de lager trutmunn og ser i kamerat med store dådyrøyne og tror at dette er det som tenner menn.

De voksne kvinnene trenger ikke gjøre dette for å synliggjøre seg selv. Det holder lenge med en stort smil og et glimt i øyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...