Susannah Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Ser at showet Bare Brita Show blir tatt av luften etter 2 episoder. Var det noen som så noen av de 2 episodene? Hvor dårlig var det egentlig?
Dalila Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Det var utrolig utrolig dårlig......... Så dårlig at man ble flau av å se på, og bare måtte sitte å skifte kanal faktisk... Hvis jeg hadde blitt sittende å se helt til slutten hadde jeg rett og slett blitt aggressiv av hvor elendige og lite morsomme kommentarer som ble servert. Syntes forsåvidt det var pinlig å se Brita på Big Brother også jeg da. Krampeaktig liksom.
Dizzy Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Visste ikke at Bare Brita Show har eksistert engang jeg....
Pimbila Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Blir det tatt av lufta? Så det sist. Tenkte ikke på at det var spes. dårlig.
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 nei jeg valgte heller og se et program som viser maling tørke en og se det programet
Mini_me Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg så det aldri jeg....og takk og pris for det!!
Badlands Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Har aldri hatt sansen for ho, og held meg langt unna programma hennar, så eg kan ikkje svare på kvifor akkurat DET programmet med ho gjekk dårleg. Men det kan kanskje ha spilt ei lita rolle at det krasjar med noko på tv3 (designerspirene om eg ikkje tek feil her?) som er meir interessant...
Gjest Tessmira Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Nei, så ikke på dette. Ser ikke ut som jeg har gått glipp av så mye heller
Gjest Advena Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Syntes faktisk det var helt ok, jeg. Ikke noe jeg løper hjem for å se, men greit å se om man kjeder seg.
Karamba Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Så første episoden, og synes ikke det var noe. Min mening er at Brita er en dårlig programleder og utrolig slitsom å høre på i lengden. Sikkert like greit at det ble tatt av lufta...
Mata Hari Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Det var greit nok, ingen høydare, men heller ikke det dårligste jeg ser på TV.
Rexina Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Nei, jeg liker ikke den dama... Endret 8. mars 2007 av Rexina
Rexina Skrevet 8. mars 2007 #14 Skrevet 8. mars 2007 Jeg så 5 min av den første episoden, så blei jeg så flau på hennes veigne at jeg måtte skifte kanal. Virka som om hun prøvde å få Ane Dahl Torp til å virke dum med vilje jo!
Gjest Bellatrix Skrevet 8. mars 2007 #15 Skrevet 8. mars 2007 Syntes faktisk det var helt ok, jeg. Ikke noe jeg løper hjem for å se, men greit å se om man kjeder seg. ← Enig. Det var helt greit.
Meaty Skrevet 8. mars 2007 #16 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har sett en reklame for dette showet der hun har langt lyst hår og rosa lepper, har hun lagt om stilen eller var dette bare noe hun hadde gjort for denne reklamen??
¤Tiili¤ Skrevet 8. mars 2007 #17 Skrevet 8. mars 2007 Det gjorde hun for reklamen. jeg så litt på programmet, men fulgte ikke med, så det blir ikke noe savn fra min side.
Trampe Skrevet 8. mars 2007 #18 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har ikke sett det, jeg klarer ikke den dama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå