Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så "gusten" i ansiktet for tiden, selv om jeg renser, peeler, bruker ansiktsmaske, spiser frukt og grønt osv. osv.

Noen som har et bra tips til et produkt som kan gi litt glød? Kan en primer være tingen? Eller en spes. type foundation?

Likte kjempegodt en makeup-krem som Nivea B. hadde for noen år siden, men den gikk selvsagt ut av sortimentet! :sur: Den hadde bittelitt skimmer i seg + at huden ble litt porselenaktig.

Kjøpte foundation fra Lancome for noen uker siden, men synes den parfymeridama plukka ut er for mørk.

Solpudder vil jeg ikke bruke, er liksom ikke det jeg er ute etter om dere skjønner...

Videoannonse
Annonse
Gjest Blanca
Skrevet

Er det noe parfymeridamer er flinke på, så er det å velge ut for mørk foundation :forvirret:

Har du prøvd Chanel Vitalumiere? Denne foundationen gir en fuktig glød til huden uten at den inneholder skimmer/glitter. MAC har et produkt som heter Strobe Cream. Jeg synes denne kremen gir fin glød pluss at den gir mye fukt til huden.

Skrevet

Takk for tips! :) Skal sjekke ut de du nevner.

Det er ikke første gang det skjer at jeg kommer hjem med en mørk foundation, nei!! Og jeg er temmelig lys i huden nå vinterstid.

Trodde det var opplyst og vedtatt at man skal bruke foundation tilnærmet lik sin egen hudfarge, jeg.... Merkelig!

Skrevet

Elizabeth Arden har en foundation-lignende sak som heter Radiant Shine om jeg ikke tar helt feil. Skal gi glød og riktig så vakker hud. Jeg vil helst ha det ganske matt, da jeg har blank hud, men har hørt folk skrytt av denne. Søkte litt forsiktig på nettet, og fant lite, men så den senest for et par uker siden på parfymeriet i byen.

Skrevet

Likte kjempegodt en makeup-krem som Nivea B. hadde for noen år siden, men den gikk selvsagt ut av sortimentet! :sur: Den hadde bittelitt skimmer i seg + at huden ble litt porselenaktig.

Den foundation kremen fra Nivea DIGGET jeg også!!! Ble så rasende skuffet da den forsvant!

Jeg har akkurat samme problem som deg - trenger glød!

Det har sikkert noe med hudtype/hudfarge å gjøre. Jeg har erfart at terracottapudder gjør ikke susen, selv om det hjelper. Jeg må faktisk ha noe med skimmer i. Bruker ID sin akkurat nå - den er jo kjent for å gi skimmer, men ikke nok for meg.

Det beste er nok å finne en foundation med skimmer, men ikke lett å finne rett nyanse og rett mengde skimmer ... Jeg kjøpte en fra Max Factor med skimmer - den ble for mørk og hadde for mye skimmer!

Ellers har jeg jo lagt merke til at hvis jeg er flink med mosjon og frisk luft :trene: ... får jeg mer glød .... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...