Lilli1979 Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Kjolen er kjøpt og betalt så nå begynner jakten på tilbehøret... neon som skal ha samme kjole som meg og har lyst til å dele litt tips?
Gjest Ballerina Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Er det denne du mener??? Var den som het Grace, men når jeg søkte på navnet kom der mange...
Lilli1979 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Hei! Det er den ja:-) Litt teit av meg å ikke legge inn link kanskje
Gjest Ballerina Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Jeg skal ikke ha den kjolen, men jeg har ett par YNDLINGSSKO som jeg mener passer til alt http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sjenert.gif' alt=':sjenert:'> Disse
Lilli1979 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2007 enig i at de skoene er fantastiske! skal til køben i påsken så hadde tenkt meg innom lilly på strøget og kikke litt. noen som vet om det er noe å spare på å kjøpe de der? kjolen er diamond white.. ikke helt hvit, litt eggeskallaktig egentlig.. den har jo blonder hele veien pluss at jeg skal sy om sjalet til små cap-slevves, så skoene bør være enkle, men pene. Må si jeg synes de tradisjonelle brudeskoene er gyselige.. er skofreak til vanlig så tror mannen hadde fått sjokk hvis han så meg i noe slikt med firkanta, fornuftig hæl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå