Sjokoladebiten Skrevet 7. mars 2007 #1 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har veldig tykt krøllete hår som er vanskelig å forme til noen spesiell frisyre. Har før hatt langt "rettned"hår som jeg følte ble veldig tungt og kjedelig. Klippet meg i sommer helt kort og fikk afro Meen er nå litt lei av det og har begynt å la det gro! Noen som har noen formening om hva man kan gjøre med et hår som mitt? tynne det ut så krøllene kommer bedre frem? Jeg vil ikke dra til afrofriøsrer for det koster så utrolig mye der.. noen som vet om noen frisører som er gode? min frisør klipper bare tuppene, og da jeg prøvde hos Nikita ble de bare sure for at jeg ikke sa ifra at jeg hadde "uvanlig hår"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KræsjPink Skrevet 7. mars 2007 #2 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har selv krøller, og har tynnet ut håret mitt, er veldig fornøyd! (Hatet håret mitt før...det var stort og umulig, nå er det langt, og med fine krøller). Vil også anbefale deg å be spesielt om en frisør som er flink til å klippe krøllete hår, neste gang du bestiller frisør-time. (Da slipper du å få kjeft, eller stygge blikk fordi du har krøller..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladebiten Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2007 OK, takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaqueline Skrevet 10. mars 2007 #4 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei Sjokoladebiten! Så fint at du har sluttet å rette ut håret ditt, det kommer du til å bli glad for! Men du trenger ikke tynne det (det som skjer er at du må gjøre det hele tiden, og det blir veldig kompakt i "bunn" når det vokser ut.) Jeg har også afrohår, og løsningen er: Finn en frisør som kan klippe krøllete hår. Trikset er stort sett å klippe det i riktig for når det er tørt, IKKE vaske det først og klippe det når det er vått som er vanlig på "norsk" hår. Jeg anbefaler Gunn på Briis i Grensen, utrolig flink, men utrolig dyr. Bruk også riktige produkter å håret, Redken er bra (Smooth down eller All Soft) eller Curl Conscious fra Bumble and Bumble. Vask håret med lite shampoo og mye balsam, og ikke børst det. Bare gre gjennom med fingrene når det er balsam i. Skyll ut og rist vannet ut, og du får kjempefine definerte krøller. Og la det være litt vilt, det er kjempepent!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå