Gå til innhold

Forvirret, kåt, glad, lei, sliten, irritert.

Anbefalte innlegg

Gjest Edel-Mari
Skrevet

jeg har aldri med mine elskere noen gang opplevd at den andre kvinne ringer tilbake til meg og anklager meg for ting som ja, er sant.

i går skjedde det.

mannen hennes X var hos meg hele helgen. han hadde sagt til konen sin som han forøvrig er lei av pga mye mas ang gamle spøkelser de har hatt i livet sitt.

hun gir han aldri en pustepause så ja, vi møtes, har sex, koser og jeg gir han "pausen" han trenger. vi er gode venner også-

hun ringer og anklager meg. ja jeg vet det er sant men ble allikevel så sjokkert for jeg hadde aldri forventet at hun skulle finne det ut.

hun forteller så at X har sagt det av seg selv og vil skille på grunn av meg.

av to tidliger elskere har jeg opplevd det samme men ikke at kona har ringt.

de har latt meg være, men denne gangen ble jeg konfrontert.

for å være ærlig med meg selv.

jeg har bare sex og nyter det. vil ikke ha noen av disse opptatte mennene.

konen hylte og skrek og ga meg skylden.

meg skylden fordi HAN nå vil gå?

det er tull at mannen alltid blir hos kona hvis han har en elskerinne.

jeg har nå for tredje gang (som jeg vet om allefall) opplevd att de vil gå fra konen for meg.

hva vil jeg med dette innlegget?

få ut frustrasjon. det er kanskje ikke alltid lett å være elskerinnen heller når man er kåt konstant og tenker kåt kåt.

jeg blir også glad. ja jeg er OND. men noe gjør at det føles godt.

ikke døm meg for jeg åpner meg bare i denne tråden får å få ut frustrasjon.

mer vet jeg ikke hva jeg skal si. han og hun vet jeg ikke vil ha han.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Solveig_*
Skrevet

Grattis med tulletråd! :klappe:

For dette kan vel ikke være sant!!??

:overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Svært som du tar for deg, da... Får du et kick av at de er gift?

Skrevet

Denne brukeren poster mye bullshit.

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Denne brukeren poster mye bullshit.

da kan du holde deg unna. ikke no vits å slenge dritt.

til dere andre: la folk få lufte tankene sine å fortelle ting uten å bli beskyldt for ting du sikkert gjør.

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Svært som du tar for deg, da... Får du et kick av at de er gift?

ja det har jeg innrømt før her i ett innlegg.

problemet er ikke det nå. det er vel heller at man kan bli lei og sliten og tullerusk av at en man hygger seg med vil gjøre noe sånt.

prøver å overtale han, men han vil vel gå da. meg blir det ingenting med.

Skrevet

Ja, jeg synes fryktelig synd på deg...

Så utrolig dårlig gjort av den gærne kona hans å være sur på deg!! For du hadde jo ingenting med saken å gjøre... :ler:

Skrevet
ja det har jeg innrømt før her i ett innlegg.

problemet er ikke det nå. det er vel heller at man kan bli lei og sliten og tullerusk av at en man hygger seg med vil gjøre noe sånt.

prøver å overtale han, men han vil vel gå da. meg blir det ingenting med.

Har ikke helt forstått deg jeg....

Har du blitt lei, sliten og tullerusk av at en elsker du har ikke lenger bare vil ha kos og sex.... men vil gå fra kona si og være sammen med deg???

Hvis det er problemet ditt så kan du vel bare kutte ham ut og finne deg en ny? Det har du visst gjort før...???

Eller er det det at du du er kåt og tenner på gifte menn... og at det blir et problem for deg når konene deres ødelegger når de vil gå fra mannen og mannen da blir singel og ønsker et ordentlig forhold med deg?

Hva er egentlig problemet ditt?

:forvirra:

Skrevet

Så fryktelig at du blir konfrontert med dine egne handlinger :ironi:

Hallo! Du skjønner vel at dette må være vanskelig for konen hans og at for henne er faktisk du den store stygge ulven.

Man må faktisk ta konsekvensene av sine egne handlinger og kan ikke bare surfe rundt..

SÅ forferdelig det må være for deg at "ALLE" vil ha deg.. men det kommer kansje som en overaskelse på deg at folk har følelser

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Ja, jeg synes fryktelig synd på deg...

Så utrolig dårlig gjort av den gærne kona hans å være sur på deg!! For du hadde jo ingenting med saken å gjøre...  :ler:

hva forstår du ikke jeg er ikke sur for at hun er sur.

den diskusjonen er jeg IKKE UTE etter å ta ;)

jeg lufter tankene mine litt. er sliten og irritert over at han tar dette valget.

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Har ikke helt forstått deg jeg....

Har du blitt lei, sliten og tullerusk av at en elsker du har ikke lenger bare vil ha kos og sex.... men vil gå fra kona si og være sammen med deg???

Hvis det er problemet ditt så kan du vel bare kutte ham ut og finne deg en ny? Det har du visst gjort før...???

Eller er det det at du du er kåt og tenner på gifte menn...  og at det blir et problem for deg når konene deres ødelegger når de vil gå fra mannen og mannen da blir singel og ønsker et ordentlig forhold med deg?

Hva er egentlig problemet ditt?

:forvirra:

mennene går nok fra dem på egenhånd. ikke kvinnene.

men ja du oppsumerte det gott i begge deler av hva du sa.

jeg har sagt i fra. jeg har ikke problemer med å si fra.

Gjest Bellatrix
Skrevet

jeg lufter tankene mine litt. er sliten og irritert over at han tar dette valget.

Er du irritert for at han vil gå fra kona si? Det er da ikke din sak å være irritert over det?

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Så fryktelig at du blir konfrontert med dine egne handlinger  :ironi:

Hallo! Du skjønner vel at dette må være vanskelig for konen hans og at for henne er faktisk du den store stygge ulven.

Man må faktisk ta konsekvensene av sine egne handlinger og kan ikke bare surfe rundt..

SÅ forferdelig det må være for deg at "ALLE" vil ha deg.. men det kommer kansje som en overaskelse på deg at folk har følelser

JEG HAR IKKE SAGT AT JEG ER SUR PÅ KONA. JEG ER SUR PÅ HAN!!!!!!!!!!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Fordi?

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Er du irritert for at han vil gå fra kona si? Det er da ikke din sak å være irritert over det?

jo så lenge han blander inn meg så. og vil ha meg i steden og jeg har gjort det klart fra første stund at forhold aldri kommer på tale.

Gjest Bellatrix
Skrevet
jo så lenge han blander inn meg så.

Vil du ikke bli innbalndet så ksulle du ha holdt deg unna han med en gang du fikk vite at han var gift. ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Du er altså sur på han fordi han vil gå fra kona fordi han har fått følelser for deg? Skulle han heller bare fortsatt i ekteskapet sitt mens han hadde følelser for deg da? Ja, det høres jo ut som det rette å gjøre :ironi:

Man kan faktisk ikke styre følelser.

Endret av Bøllefrøet
Skrevet
Fordi?

....jeg tror hun er sur fordi han vil gå ifra kona si og være sammen med henne i stedenfor.... :forvirret:

...hun blir sur, lei og forvirra av sånn.... :overrasket:

For da kan hun ikke ha sex med ham mer og må finne seg en ny en...???

:sprettoy:

Du Edel-Mari: Har du fobi for single menn som vil være kjæreste med deg?

Har du skikkelig angst for forpliktelser og samliv og er redd for kjærlighet? Er det derfor du finner deg gifte menn...?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har du skikkelig angst for forpliktelser og samliv og er redd for kjærlighet? Er det derfor du finner deg gifte menn...?

Må være tøft å ha det sånn. Kanskje noen psykologtimer er det du trenger, Edel-Mari?

Gjest Gjest
Skrevet
....jeg tror hun er sur fordi han vil gå ifra kona si og være sammen med henne i stedenfor....  :forvirret:

...hun blir sur, lei og forvirra av sånn.... :overrasket:

For da kan hun ikke ha sex med ham mer og må finne seg en ny en...???

:sprettoy:

Du Edel-Mari: Har du fobi for single menn som vil være kjæreste med deg?

Hun kan jo ikke ha sex med han lenger for nå blir han jo singel og ikke forbuden frukt, og det finnes ikke mer avtennende enn det vettu.............. ikke rart hun er sur. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...