Gjest Edel-Mari Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 når jeg er kåt liker jeg at han gjør det bakfra på meg. da strutter jeg rumpa som en katt i løpetid. vet ikke hvorfor men rompa mi ser nok stor ut da eller er det deilig gutter? miaow
Gjest m41 Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Ja, det er faktisk veldig deilig. Både fysisk og visuelt... Da får mannen virkelig være på høyden!
Gjest Edel-Mari Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 heheheeheh jeg får lyst å dytte den opp i ansiktet hans. som en liten pus.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg elsker å sprike så my ejeg kan og la han stryke fingrene i rompesprekken før han tar meg hardt bakfra.. Elsker det! Strutter med rumpa selv jeg! Så mye jeg kan når jeg er kåt! Det er sååå digg .. nå ble jeg kåt.. Å, stikker hjem jeg
Jalp Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 For meg er det slik at knapt finnes noe mer sexy enn en kvinne i akkurat den stillingen. Jeg tror det må appelere til de dyriske driftene i meg for rumpe i den stillingen,- som en symetrisk innramming av området i midten...det sier bare KLIKK oppi hodet mitt, og jeg blir,- for å si det pent,- en smule fokusert.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Menn sier at frodige fyldige rumper er perfekt å ta bakfra hehe.Stemmer det?
MissJenny Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 jeg digger at menn elsker det og det er absolutt beste stiling å bli tatt i!
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Det blir en pen ryggbue når man strutter rompa opp, så det er bare å strutte i vei.
Jalp Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Sitat: Menn sier at frodige fyldige rumper er perfekt å ta bakfra hehe.Stemmer det? Her tror jeg du får like mange svar som det finnes menn. Jeg er imidlertid en av de heldige som blir "fjernstyrt" nesten uansett form, farge, størrelse og grad av frodighet.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 med tatt bakfra mener du da doggy eller analsex?
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 8. mars 2007 #13 Skrevet 8. mars 2007 For meg er det slik at knapt finnes noe mer sexy enn en kvinne i akkurat den stillingen. Jeg tror det må appelere til de dyriske driftene i meg for rumpe i den stillingen,- som en symetrisk innramming av området i midten...det sier bare KLIKK oppi hodet mitt, og jeg blir,- for å si det pent,- en smule fokusert. ← Signert! Strutt i vei
Gjest søt Skrevet 8. mars 2007 #14 Skrevet 8. mars 2007 Jeg elsker å sprike så my ejeg kan og la han stryke fingrene i rompesprekken før han tar meg hardt bakfra.. Elsker det! Strutter med rumpa selv jeg! Så mye jeg kan når jeg er kåt! Det er sååå digg .. nå ble jeg kåt.. Å, stikker hjem jeg ← Dette var meg.. Hehe.. Vi hadde sex igår og jeg struttet som vanlig med rumpa.. Sto på sengekanten, han satt på gulvet ,mens han slikket meg bakfra.. ÅÅÅ! Kjenner det strammes i musa når jeg tenker på det
Gjest søt Skrevet 8. mars 2007 #15 Skrevet 8. mars 2007 Det blir en pen ryggbue når man strutter rompa opp, så det er bare å strutte i vei. ← Sambo elsker denne ryggbuen, og retter meg alltid opp hvis det er en stilling den blir fremhevet i
Jalp Skrevet 8. mars 2007 #16 Skrevet 8. mars 2007 En annen ting er at det er lett å se når det nærmer seg for damene i denne stillingen...mange får nemlig gåsehud på rumpa. Og da blir rumpa enda deiligere å ta på.
Gjest mann.. Skrevet 8. mars 2007 #18 Skrevet 8. mars 2007 Hmm.. blir nesten surrete i hodet av å lese denne tråden.. Helt herlig når hun strutter med enden mot meg og med en fin svai i ryggen.. Blir nesten varm her.. Får vel hoppe til et annet rom fort!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå