Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Hvor er det enklest for meg å skaffe rett kopi av et dokument nå til dags? Gjør bibliotek fortsatt dette? Vet ikke om noen kopiforretninger i umiddelbar nærhet.
liv Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 offentlige kontorer er de eneste som kan gjøre en godkjent "rett kopi"
koozejinta Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg skulle ha rett kopi av vitnemål for litt siden, da fikk jeg det både på lensmannskontoret og på en kopisentral...
liv Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Det er blitt en forandring så kopisenterene kan ikke lage rett kopi lenger. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...61&hl=rett+kopi
brumma* Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har fått bekreftet rett kopi hos politiet. Ellers har jeg fått på studiesenteret på universitetet (når det var snakk om "skolepapirer"), og på karrieresenteret ved universitetet når det var jobbrelatert.
Gjest Fantus Skrevet 9. mars 2007 #7 Skrevet 9. mars 2007 Politiet her i Oslo gir normalt ikke rett kopi lengre. Det fikk hvertfall jeg erfare for noen år siden da jeg sto og måtte ha rett kopi av et vitnemål. Men skoler kan gi rett kopi. Hør med den gamle skolen din, eller hvis du kjenner noen som jobber på skole
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2007 Takk for alle svar! Jeg var innom ikke mindre enn seks forskjellige steder før jeg klarte å skaffe en rett kopi. Halvt håpløst. Angående det med kopisentre så virker det som at de (kanskje bare noen av de?) fortsatt kan gjøre det. Bibliotekaren på biblioteket tipset meg om et bestemt kopisenter i nærheten nemlig - for på biblioteket gjorde de det ikke mer. Selv endte jeg opp med å dra til en skole og få ordnet dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå