magolia Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal oppholde meg i USA i en måned og lurer på hvilke butikker og nettbutikker som er verdt å besøke?
Mrs. E Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Hei! De jeg likte best var: -Charlotte Russe -Forever 21 -pac sun -Footlocker (sko) -Wet Seal -American Eagle Outfitters -Aeropostale -Urban outfitters Ellers så bør du ta deg en tur i department stores som Macey`s, bloomingdales, Nordstrom og sears! God tur
Mischa Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Lenge siden jeg har vært der men liker godt .. * Urban Outfitters * Forever 21 * Sephora (sminke og parfymer..) * J.Crew (preppy klær) * Banana Republic (fine og kanskje litt konservative klær) * Bath & Body Works (kremer, såper, veldig mye som lukter kjempegodt) * Gap (kan ha en del fine ting særlig vesker og sko, men også en god del kjedelig basic klær) * Wet Seal .. og også større departementstores som Macy's og Nordstrom hvor de har mye forskjellige (både merker og kosmetikk ..) Ja kommer ikke på noe mer akkurat nå.. men er som sagt en stund siden jeg var der - skal på ny tur i sommer så gleder meg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå