Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lest om dette. Orket ikke se videoen. Verden er syk...

Gjest gjesta
Skrevet

Det er helt grusomt..

Når det er sagt, tror jeg det skjedde mye rart før også. Forskjellen var at man ikke anså det som nyheter, eller av intresse for folk i norge, og dermed ble det ikke skrevet om. Aftenposten (og de andre avisene for den saks skyld) skriver om mye forskjellig for tiden :S

Gjest Marillia
Skrevet

Fy flate, dette er noe av det verste jeg har sett. Stakkars unger!

Skrevet
Når det er sagt, tror jeg det skjedde mye rart før også. Forskjellen var at man ikke anså det som nyheter, eller av intresse for folk i norge, og dermed ble det ikke skrevet om.

Det er nok sant. Jeg kjenner en som opplevde det samme som guttene i artikkelen, her i Norge for over tjue år siden. Han var riktignok noen få år eldre, men det har liten betydning. Uansett er det en drøy ting å gjøre, som jeg håper får konsekvenser for dem.

Skrevet
Fy flate, dette er noe av det verste jeg har sett. Stakkars unger!

Nåja jeg tror det er mange ting som er verre enn dette. Så la oss nå ikke overdrive.

Men han får neppe flere barnevakt oppdrag. Hvordan skal han stakkar finansiere dopbruken sin? DET har dere ikke tenkt på :ler:

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Jeg får vondt inni meg av å lese sånne ting!!

At noen kan gjøre noe sånt mot små barn!!!

Nåja jeg tror det er mange ting som er verre enn dette. Så la oss nå ikke overdrive.

Men han får neppe flere barnevakt oppdrag. Hvordan skal han stakkar finansiere dopbruken sin? DET har dere ikke tenkt på :ler:

Hvordan klarer du å gjør dette om til noe "morsomt"????

Hva tenker du når du leser noe sånt siden du sier sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...