Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte årsavgiften i går, men det var tydeligvis noen problemer (fikk ikke sett saldo eller noen ting). Det stod at jeg var belastet, men i dag fikk jeg se saldoen, og det var ikke betalt inn noen årsavgift...

Må jeg betale igjen? Eller tar det litt tid? Vil ikke betale dobbelt opp, liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger den ikke under utførte betalinger heller?

Skrevet

Det er vel mulignes noe problemer med nettbanken der for tiden, for de driver og "pusser opp". Skulle komme ny den 10. mars eller noe.

Men dette burde jo strengt tatt ikke gått utover kundene, så er jo ikke sikkert det er det som er årsaken. Men ville uansett venta med å betale igjen til det hadde gått noen dager, for å se om det kommer opp først..

Skrevet

Nope... :( Står ikke under utførte betalinger heller, men den stod oppført i går kveld...

Skrevet

Logget inn nå, og da kom denne beskjeden:

Driftsinformasjon

Vi beklager, men på grunn av strømbrudd hos vår underleverandør vil betalinger med forfallsdato 7. mars ikke bli utført før 8. mars.

Der har du nok forklaringen da :) Så da kommer den vel imorgen!

Skrevet (endret)

Tusen takk! Da satser jeg på at den kommer inn. :)

Men forfallsdato 7. mars, forfallsdatoen min er jo 20. mars - men den kommer vel inn like vel? Altså de som betalte regninger 6. mars...

Endret av Caboodle
Skrevet

Jeg vil gjette det, ja. At det er registreringa av regninger lagt inn i dag/går eller noe som har stoppa opp også?

Men er jo evt mulig å ta en telefon til Postbanken altså. De har nok mer kontroll enn meg :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Aha - her fikk jeg svar på det jeg lurte på da jeg logget inn på nettbanken nettopp. Det som er litt krise for meg er at jeg skulle satt opp en betaling på moms (har ventet til nå pga regnskap), og fristen for å betale er _snart_... Får håpe postbanken blir fikset før helga, hvis ikke må jeg ta alt jeg har av andre penger i andre banker og betale inn...

Gjest gjesta
Skrevet
Tror ikke det har vært spesielt morsomt å være kundebehandler i Postbanken denne uka.

Nei, det er nok sant. Jeg ringte dem for å høre om tidsperspektiv, men de visste ingenting. Men personen jeg snakket med var faktisk veldig hyggelig og blidere enn jeg er vant til derfra, så kanskje det er litt greit å bare kunne svare "vi aner ikke, dessverre" på alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...