Gå til innhold

kjenner du /har du kontakt med noen på KG?

"Kjenner" du noen brukere på KG?  

1. 1. "Kjenner" du noen brukere på KG?

• Nei, jeg har ikke kontakt med noen, skriver kun innlegg
      23
    • Jeg svarer hvis noen sender Pm
      19
    • Ja, det er noen jeg har kontakt med på internett
      6
    • Ja, har kontakt med noen brukere på nett og sms/telefon
      5
    • Jeg kjenner noen brukere personlig og har møtt de
      11
    • Jeg omgås noen brukere privat og kjenner de godt
      10
    • Jeg vet brukeres identitet, men omgås de ikke på noen måte
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter en ny avstemningstråd jeg :wink: Denne gangen handler det om om dere kjenner noen av de andre brukerene her, at dere omgås privat, eller med sms, telefon eller her på nettet med pm, eller messenger o.l..... For jeg har intrykk av at det er en del som kjenner hverandre. Blir spennende å se om mine antakelser stemmer.

Og for ordensskyld - det er ikke meningen at dere skal liste opp de dere kjenner altså ... :wink: hehe men hvis dere vil så er det jo fritt frem da ...litt nysgjerrig er man jo :ler: :blunke:

skal se om jeg greier å formulere alternativene nå da ...det er jo ikke alltid like lett.. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja et par stykker,

kjempeflotte jenter er dere :D

Skrevet

Nix, så jeg stemte på nr 1. Vel, det blir jo litt feil: sender noen en pm er jeg jo ikke så uhøflig at jeg ikke svarer da... :ler:

Skrevet

Kjenner MarianneE. Et kjempekoselig bekjentskap : - ) (ble faktisk kjent med henne via KG! :D )

Veksler pm med flere og alle er supre jenter! :D

I det hele tatt, KG har vært et hyggelig treffpunkt i tillegg til diskusjonsforum og nettportal :briller:

Svarer i tillegg på alle pm som skulle tikke inn.

Skrevet

Stemte også på nr. 1 - kjenner ingen her - ikke som jeg vet om, ihvertfall. Faktisk så synes jeg det er greit å kunne være anonym et sted også.

Men jeg svarer jo hvis jeg får en PM - selvom de få jeg har fått stort sett har vært fra vår godeste Milla :ler: ... men, men, det er glemt nå.

Skrevet

Sender en del PM og får masse koselige PM tilbake :D .

Dessuten har jeg noen i lista mi på MSN og skriver mail med enkelte.

Har aldri møtt noen fra KG eller snakket med dem i telefonen.

Skrevet

Hehe burde kanskje svare selv også som har startet tråden :wink:

Jeg stemte på nr 4, kjenner de ikke privat - men via nett og telefon/sms...kjempekoselig :-)

Enig med den som også skrev det med å være anonym ...det er litt rart i perioder å vite at de vet hvem jeg er og sånn ...men håper/føler det går greit for det ..og lurer jeg på ting jeg absolutt vil være anonym på - så blir jeg rett og slett gjest en liten stund, og det er heller ikke ofte. :wink:

Skrevet

Jada.

Og de er fryktelig koselige og greie. :wink:

Milo

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle egentlig svart på flere av de punktene der jeg..Har møtt Mzfire en gang, og skriver ofte mail med henne ( og msn). Duchess har jeg og veldig god kontakt med pr.mail- Har ikke fått truffet henne enda, men det skjer nok snart. Ellers er det et par til jeg skriver pm med.

Kjempemoro å bli kjent med folk her inne syns jeg. Masse ålreite folk!

Skrevet

Jepps, har truffet noen av mine beste venninner her inne jeg. Det måååå de jo være siden de vet meg nesten ut og inn snart :roll: og siden de aksepterer meg som jeg er :hjerter:

Midnattsol har jeg møtt i real life, og hun er like god å snill som hun er her inne på KG :D Vi skal snart på fylla vi, visstnok :roll: :blunke:

Duchess har jeg også møtt i real life, og makan til skravlebøtte skal du lete leeeenge etter :wink: Eller.............trenger faktisk ikke se sååå langt likevel :roll:

Vinga, har ikke rota oss til et møte enda og det er litt synd :( Men forhåpentligvis blir det en gang :)

Linsi har jeg møtt noen ganger. Beundrer den jenta litt asså, for hun dro meg med på treningstudio 2 ganger. Og det står det respekt av.

Er ikke alltid like kuuuult å drasse rundt på ei hesblesende Thea spruuut rød i trynet :roll:

*Lillian* skal jeg treffe 15 mars og gleder meg en masse. Det skal bli kjempe koselig :D

Har ganske god kontakt med Kristian71 og Kevin :D

Også kunne jeg godt tenke meg å bli litt bedre kjent med Madison, for hun virker som ei skikkelig godjente :D

Skrevet

jeg kjenner absolutt ingen her. kun med milla har jeg litt pm og epostkontakt.

Skrevet

Tusen takk Thea, og i like måte :D

Jeg er endel i drammen egentlig, så vinke må du vaffal gjøre :wink: :D

Et "Hei" er vel så koselig :D

Skrevet

Jeg kunne svart på nesten alle alternativene jeg også... :lol:

Jeg har 9stk på MSN (ikke alle jeg prater like mye med der, men..), også har jeg noen jeg har mailkontakt med, noen pr PM, noen telefon/SMS og såvidt møtt, en jeg kjenner, også skal jeg treffe Thea snart og det gleder jeg med kjempemasse til!!!! :D :D

Så nesten alle alternativene passet for meg, gitt...

Det er noen jeg synes virker som virkelig gode mennesker og kunne tenkt meg å bli kjent med som jeg pr. dd ikke har kontakt med, men jeg er nå så redd for at de ikke skal ha sansen for meg så da tør jeg ikke ta kontakt... :lol: Jeg kan nemlig være litt masete til tider... :ler:

Lillian

Skrevet

DET må du ikke være redd for Lillian..

jeg skjønner ikke hvorfor noen skulle tenke dumme tanker om deg.., og er det noen som gjør det så blir det dems problem! :D

..Madison..syns ikke Lillian maser..

:D

Skrevet

Har våget meg til og møtt et par jeg også... :P

Skrevet

Hæææærlighet Lillian, om du synes du maser vil jeg ikke vite hva du synes om meg :roll:

Tuuuusen takk for PM Madison, det var kjempe koselig og jammen raskt levert :blunke:

Håper jeg får bli litt bedre kjent med deg for du virker som en toppers jente asså :D

Skrevet
Midnattsol har jeg møtt i real life, og hun er like god å snill som hun er her inne på KG  :D  Vi skal snart på fylla vi, visstnok  :roll:   :blunke:

:ler: Sikkert noen som synes jeg er litt slem etter noen småirriterte innlegg her for litt siden. Men men, jeg er egentlig veldig snill, asså! :wink:

xeyes har jeg møtt flere ganger (alt for lenge siden nå :( ) men vi har kontakt allikevel.

WildThiiiing er en supergod venn som jeg har kjent i flere år som jeg IKKE har blitt kjent med via KG.

Og drar jeg til Tromsø en gang, så slipper ikke KATTAstrofe unna. :wink:

Så har jeg noen på MSN som jeg ikke har møtt.

Skrevet

Jeg kjenner et par identiteter, men dette er ikke "identitetene" klar over. Har ellers intet ønske om kontakt med KG-brukere.

Skrevet

Kjenner ingen foreløpig, men har fått en del PM`er til tross for at jeg er ganske fersk her inne, og det er meget hyggelig. :) Svarer alle. Jeg foretrekker å føre en anonym tilværelse på nettet, men dersom det er noen her inne som jeg skulle fått umåtelig sansen for, ville jeg ikke ha nølt med å ta kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...