Gå til innhold

50-åringer med opererte bryst?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har lest mye i KG om tildels unge jenter ned i 20-årene som har operert brystene sine.

Så ser man litt mer kritisk på sine egne bryst som har ammet to barn for lenge siden og ellers levd livet. Det er vel egentlig vi i vår alder som kunne hatt bruk for litt hjelp til naturen...

Men det er mange spørsmål. Jeg har store bryst (85 D), og kunne tenke meg å minske dem litt. Er liten (163 cm) og relativt slank, og føler brystene er litt for store og hengende.

Er det noen av KGs brukere som har tatt en slik operasjon etter fylte 50, eller vet om noen? Blir resultatet bra? Hvor lenge "varer" resultatet, eller må man legge seg jevnlig under kniven hvis man først begynner?

Dvs. er det forskjell på "holdbarheten" etter en slik operasjon når man er 25 og 50?

Kunne selvfølgelig ringt til en eller annen klinikk og snakket med en lege, men vil heller høre brukernes erfaring. Dessuten er det vel mest for nysgjerrighetens skyld jeg spør. Har ikke akkurat seriøse planer (eller penger!) i øyeblikket til å gjennomføre noe slikt, men tankene leker seg...

Er ikke interessert i diskusjon av typen "vær fornøyd med kroppen du har" eller "godta aldersforfallet". For egentlig er jeg både fornøyd, alderen tatt i betraktning, og godtar uten å blunke at tiden går sin gang! Men er veldig nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ingenting. Var logget inn da jeg skrev innlegget over, men falt ut på veien.

Men altså: Det er Urmoren som har skrevet innlegget over!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Er det virkelig bare tyveåringer med lav selvtillit som har lagt seg under kniven?

Hvor er du Lillian Múller?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Min svigermor minsket sine ganske mye.

Dem var så tunge å bære på.

Hun var over 60 da hun gjorde det.

Det gikk så fint med henne, og dem er like fine i dag.4 år etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Har du problemer med vond rygg trenger du ikke gå til en privat plastikkirurg. Snakk med din lege. Det er mange ting som virker in på resultatet. Er huden blitt veldig uelastisk og du røyker er det ikke så bra. Dårlig sirkulation er boven. En fodel med alder er at arrene blir ikke like kraftige som for en ung jente. Det er en befrielse å kjøpe klær som ikke har 20cm forlange ærmer, for de skal gå stenge helt fremtil! Men hvis du er vant til men som glaner (noe storbystete damer aldrig tenkt over) må du vere forberett å bli usynlig over natta!

Ei som opplevd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...