kokkofjolla Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Mannen var utro og han fikk som fortjent. Kona var jammen smart. Bare les her: http://www.nettavisen.no/verden/article923013.ece
Gjest Vintersol Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er sikkert den eneste som ikke synes denne var morsom, og som heller ikke ville ha gjort noe slikt!
Gjest Vidvandre Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Mannen la seg helt flat og ba kona om unnskyldning. Han kjøpte nytt hus og nye møbler til henne og lovet at han aldri skulle gjøre noe lignende igjen. Jaha, hjelper det altså :klø:
Gjest vsn Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Tilpass for han!! Det må ha vært vanskelig for kona å la være å flire når han gjennomgikk de 2 mnd`ene
Betsy Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg er sikkert den eneste som ikke synes denne var morsom, og som heller ikke ville ha gjort noe slikt! ← Nei, du er ikke den eneste! Synes heller ikke den var morsom... Endret 7. mars 2007 av Betsy
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Godt hun fikk nye møbler og nytt hus..
pellegrino Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Nye møble og nytt hus, ja. Jeg ville nok heller foretrukket en ny mann!
Helen Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 Synes egentlig det var å dra det litt langt, men det var en genial idè da.
Deidre Skrevet 7. mars 2007 #14 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Det var jammen til pass for ham! Det kunne jo faktisk like gjerne ha skjedd, så utbredt som HIV er i de afrikanske landene. Jeg mener han tok en råsjanse og utsatte familien sin for en stor risiko da han valgte å være utro med hushjelpen. Straffen sto etter min mening i forhold til forbrytelsen. Endret 7. mars 2007 av Deidre
Antoinette Skrevet 7. mars 2007 #15 Skrevet 7. mars 2007 Det kunne jo faktisk like gjerne ha skjedd, så utbredt som HIV er i de afrikanske landene. ← Saudi-Arabia ligger i Midtøsten, ikke i Afrika. Bare til orientering.
Elodi Skrevet 7. mars 2007 #16 Skrevet 7. mars 2007 Jeg synes ideen var god, men synes den var litt i drøyeste laget...
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2007 #17 Skrevet 7. mars 2007 Nei, du er ikke den eneste! Synes heller ikke den var morsom... ← Ikke jeg heller. Å la folk tro at de kan ha en dødelig sykdom er ufint.
Gjest Silmarill Skrevet 7. mars 2007 #18 Skrevet 7. mars 2007 Like duster begge to! Jeg ville nok ha hevnet meg jeg også, men ikke på den måten! Enig med Superma. Å få en usann dødsdom over seg i 2 mnd. blir for drøyt!
Gjest Lovely Skrevet 7. mars 2007 #19 Skrevet 7. mars 2007 He, he, litt drøy ja, ville ikke trukket spøken til mer enn etpar dager jeg da
Gjest Lovely Skrevet 7. mars 2007 #20 Skrevet 7. mars 2007 He, he, litt drøy ja, ville ikke trukket spøken til mer enn etpar dager jeg da Alvolig talt, så kunne han faktisk blitt smittet av noe alvorlig - og dermed smittet sin uskyldige kone - så forhåpentligvis lærte han en lekse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå