Milo Minderbinder Skrevet 24. februar 2003 #1 Del Skrevet 24. februar 2003 Vel Jeg oppdager her at jeg må ha vært overivrig i nedlasting av musikk, og har ettter et "klikketiklikk"-metoden tilfeldigvis lastet ned en sang av Cathedral, som heter "Solitude", og den får meg til å kose meg slik at jeg blir nysgjerrig......er det bare å laste ned alt av dem, eller kan noe anbefales fremfor annet? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 24. februar 2003 #2 Del Skrevet 24. februar 2003 og den får meg til å kose meg slik at jeg blir nysgjerrig. Kunne du utdype dette litt mer Milo? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2003 #3 Del Skrevet 24. februar 2003 Kunne du utdype dette litt mer Milo? Milla hahahaha jeg kjenner ikke til cathedral men hvis du likte det du hørte må du bare forsøke å finne mer slik at du virkelig kan kose deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 24. februar 2003 #4 Del Skrevet 24. februar 2003 hahahaha jeg kjenner ikke til cathedral men hvis du likte det du hørte må du bare forsøke å finne mer slik at du virkelig kan kose deg huff; sa JEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 24. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 24. februar 2003 Tja Solitude er en gammelmodig sang. Musikken minner meg litt om gode gamle Moody Blues....fløyter, romklang og stemmer...ganske enkelt, men vakkert på sitt vis..... Jeg er ikke flink, desverre, til å lese dikt.....men hvis jeg kunne velge, skulle alle dikt bli presentert på denne måten. Nysgjerrigheten min går vel ut på om hvorvidt Cathedral er et Black Metal band, som som regel kjører på med musikk i sentrifuge-takt, og at "solitude" bare er en sang som gir lytterne anledning til å få sette seg ned.....eller om de bare lager musikk som minner om sangen solitude......i så fall er jeg fan, med høye kneløft. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 24. februar 2003 #6 Del Skrevet 24. februar 2003 har nettopp sjekket: cathedral ER et black metal band høyst sannsynlig. her finner du en liste over alle deres album og låter: http://www.zenial.nl/html/cathedra.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 24. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg fant ut at de beveger seg i sentrifugetakt i andre sanger, ja..... men solitude....den river...... :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå