Gå til innhold

Cathedral

Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

Vel

Jeg oppdager her at jeg må ha vært overivrig i nedlasting av musikk, og har ettter et "klikketiklikk"-metoden tilfeldigvis lastet ned en sang av Cathedral, som heter "Solitude", og den får meg til å kose meg slik at jeg blir nysgjerrig......er det bare å laste ned alt av dem, eller kan noe anbefales fremfor annet?

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
og den får meg til å kose meg slik at jeg blir nysgjerrig.

Kunne du utdype dette litt mer Milo?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kunne du utdype dette litt mer Milo?

Milla

hahahaha :ler: jeg kjenner ikke til cathedral men hvis du likte det du hørte må du bare forsøke å finne mer slik at du virkelig kan kose deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha :ler: jeg kjenner ikke til cathedral men hvis du likte det du hørte må du bare forsøke å finne mer slik at du virkelig kan kose deg

huff; sa JEG! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja

Solitude er en gammelmodig sang. Musikken minner meg litt om gode gamle Moody Blues....fløyter, romklang og stemmer...ganske enkelt, men vakkert på sitt vis..... Jeg er ikke flink, desverre, til å lese dikt.....men hvis jeg kunne velge, skulle alle dikt bli presentert på denne måten.

Nysgjerrigheten min går vel ut på om hvorvidt Cathedral er et Black Metal band, som som regel kjører på med musikk i sentrifuge-takt, og at "solitude" bare er en sang som gir lytterne anledning til å få sette seg ned.....eller om de bare lager musikk som minner om sangen solitude......i så fall er jeg fan, med høye kneløft.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut at de beveger seg i sentrifugetakt i andre sanger, ja.....

men solitude....den river...... :D

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...