treningsjenta Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 jeg fikk fortalt at på nyhetene på nrk på mandag så gikk dem ut å sa at staten søker meddommere. dette hørtes veldig intr ut, men jeg finner ikke noe informasjon om dette... tittet på domstolen.no men heller ikke her finner jeg informasjon. noen kloke hjerner?
Titta Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Søk på Google. "Bli meddommer" eller lignende. Da fikk jeg hvertfall opp masse treff. Hev jeg på byen jeg bor i fikk jeg konkret informasjon om hvem kontakte i min by for å søke/registrere meg. Verd et forsøk Min mor er forresten meddommer, og synes det er veldig interessant. Har vel vært det er års tid nå, og har vel vært med i 5-6 saker såvidt jeg har fått med meg.
Skravla Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Her http://www.meddommer.no/ Forresten - denne gir vel info til de som allerede er..... Endret 7. mars 2007 av Skravla
Gjest Pax Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Den som googler, finner. (Sendte forøvrig en mail og meldte meg frivillig, så får vi se. )
treningsjenta Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 takk skal dere ha. da skal jeg ta en titt pådisse sidene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå