Gjest Vidvandre Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har som mange andre fått influensa. Var helt død igår, men idag er jeg litt bedre så tenkte å få karra meg bort på butikken for jeg er helt tom for mat (og papirlommetørkler, hehe) i huset. Hva er bra/lett/godt å spise og drikke når man er syk? Mamma drev alltid å varta meg opp når jeg var syk, men husker ikke helt med hva. Men husker at jeg alltid fikk sprite Er sår i halsen og det gjør vondt å svelge. Ganske svak/vond i kropp og i hodet og rennende nese. Hadde feber i går, men var feberfri i morges. Hoster en del, litt kvalm. Har ikke så stor appetitt. Tusen takk for svar, håper det er noen snille "mammaer" her som vet
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Ris, riskaker, pasta, brød, kjeks, jus, farris?
Gjest Vidvandre Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Takk for svar Kjeks, juice og riskaker skal på handlelista ihvertfall. Suppe, ris og pasta kaster jeg opp av, men kanskje risengrynsgrøt? Det er jo godt, og så får man det i sånne fine ferdigpakker fra toro så jeg slipper å lage mat
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Inneholder mye melk, så det kan være mulig at det kommer i retur. Men går jo an å prøve seg forsiktig frem
Gjest Vidvandre Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Inneholder mye melk, så det kan være mulig at det kommer i retur. Men går jo an å prøve seg forsiktig frem ← Hehe, det var sant ja.. Kanskje jeg skal prøve meg på havregrøt heller, med vann Endret 7. mars 2007 av Vidvandre
Lilith Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Hm ... hvis du kaster opp av suppe og slikt, hva med å kjøpe nøtter? Det fyller litt opp, og gir energi. Kanskje blande med rosiner, om du liker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå