Bex Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg ser så mange som har disse veskene, og de ser så praktiske ut. Både til shopping og som håndbaggasje på fly. De er av ensfarget polyester, med hank i lær eller skinn. Når du kjøper dem ser de nesten ut som en liten konvolutt, men så bretter du dem ut til en skikkelig veske. Tror den finnes i flere størrelser. Noen som vet hva jeg mener? Finner dem ikke i butikk her jeg bor. Lurer derfor på om noen vet hva de heter, slik at jeg kan lete etter dem på nett. Endret 7. mars 2007 av Bex
Mink Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Tenker det er "Le pliage" fra Longchamp du har sett! Longchamp Jeg vet ihvertfall om ett sted i Oslo som har dem, men du finner sikkert noe på nett også.
Bex Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2007 Ja, det er sånne jeg mener! Tusen takk, Mink
Gjest Frysepulver Skrevet 8. mars 2007 #4 Skrevet 8. mars 2007 Solgte slike på H. P. Hagen da jeg jobbet der, men de heter jo nå Wedins og har gått over til en "billigere" profil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå