Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Våknet i dag morges og venstre hånda mi var hovnet opp.Den er rød og når jeg trykker på den blir den sånn hvit. Tror det er ødemer.Nå har jeg fått det oppover armen også! Jeg får helt hetta og tror dette er farlig! Jeg er ikke gravid. Jeg har ikke vondt i hodet heller Hva er dette, please noen som vet? Jeg blir redd og tenker med en gang på blodpropp o.l. Jeg er 32 år
Malama Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 ring legen/legevakta! Dette kan du ikke få svarpå på internett, dette må en lege se på.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Takk Malama. Jeg ringer til legen men står bare på vent! Gjest. Hvorfor MÅ jeg til legen i en viss fart, vet du at det er farlig??
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Kan være blodpropp, og begynner den å vandre kan det bli farlig. Går som regel bra, men for all del, ikke masser på armen.
Gjest Silmarill Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Håper du har fått snakket med en lege Dersom du ikke har fått tak i legen enda så vil jeg bare roe deg ned ved å si at det trenger ikke nødvendigvis være blodpropp altså (det kan være det som gjest sier) Jeg har hatt sånn du beskriver det og da var årsaken at jeg hadde sovet på armen mest sannsynelig gjennom hele natten! Jeg trodde også at det var noe alvorlig galt som blodpropp! Det jeg imidlertid vet at du skal gjøre dersom du tror det er blodpropp er å ta dispril eller ibux, drikke mye vann, holde armen opp men ikke masere på armen Håper du har det bedre nå!
Gjest Meep Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Kom deg til fastlegen eller på legevakta. Det kan være noe som heter rosen. Har bare hørt om det i beina og i ansiktet før, men det passer symptomene dine med rødt og hovent. Gjør det vondt? Hvis det er dette så må du behandles med antibiotika så fort som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå