Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Grønt blad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brun, bronsjefarver og kansje fersken. :)

Skrevet
Brun, bronsjefarver og kansje fersken. :)

Akkurat de fargene jeg bruker på mine grønn-brune øyne!

;)

Skrevet

Hvilke farger bør jeg bruke til mine blå-grønne da.. ? :sjenert:

Skrevet
Hvilke farger bør jeg bruke til mine blå-grønne da.. ?  :sjenert:

Spørs hvilken farge du vil fremheve det.

Grønne: bronze, lillatoner, noen grønne farger

Blå: Rosa, grå, sølv

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har grønne øyne, med litt brunskjær. Jeg syns øynene mine kler gyldne farger spesielt godt. Har en gyldenbeige og en bronzefarget skygge som jeg syns fremhever det grønne.

Skrevet
Spørs hvilken farge du vil fremheve det.

Grønne: bronze, lillatoner, noen grønne farger

Blå: Rosa, grå, sølv

Tusen hjertlig, nå skal jeg bli pen dere :sexy:

Skrevet

Har testa ut en nydelig lillafarget,litt dyp med ørlite granne glitter til mine grønne øyne (med brun innerkant)..

Resultat: Så ut som jg hadde fått meg opp til to i trynet..Ka gjør jeg feil?I tillegg ble denne nyansen for mørk,mine mandeløyne så menda mindre ut..Hjelp,ka gjør en da?Gå for bronse istedet?

Takker for innspill og takker deg trådstarter for bra tråd!

Skrevet
Har testa ut en nydelig lillafarget,litt dyp med ørlite granne glitter til mine grønne øyne (med brun innerkant)..

Resultat: Så ut som jg hadde fått meg opp til to i trynet..Ka gjør jeg feil?I tillegg ble denne nyansen for mørk,mine mandeløyne så menda mindre ut..Hjelp,ka gjør en da?Gå for bronse istedet?

Takker for innspill og takker deg trådstarter for bra tråd!

Nå vet jeg ikke om du også brukte mørk eyeliner til den øyenskyggen, men et lite tips til å få større øyne er å bruke hvit eyeliner nede på vippekanten. Kanskje du visste dette fra før av.

Skrevet

HeiTakker for tipset,jg har snappet det opp et annet sted her på KG og anskaffet meg en lys hudfarget kajal og en litt mer transpararent shampis farge m litt glitter.Synes ikke jeg kler den helt hvite,jeg,det blir så tydelig at jeg har brukt kajal på våtkanten da.Kordan blir den hvite på deg?

Skrevet

Grønn/brune øyne (som jeg også har) kler lilla, brunt og grønt som regel veldig godt :)

Skrevet

Takk for mange flott tips:)

Skrevet (endret)
Jeg skulle gjerne hatt noen tips om hvilken øyenskyggefarge jeg bør bruke. Har hørt at de med blå øyne bør bruke den/de fargen/e. Mine øyne er brun-grønne. Håret er brunt, litt mørkebrunt, og huden min er ganske lys/blek (men noe rosaskjær). Hvilke(n) farge® bør jeg bruke?

Vet ikke om det har så mye å si, men går for tiden i en del mørke og sorte topper.

På forhånd takk for tips/råd.

Har og brun grønne øyne, ganske mørke, brunt hår og blek hud med gulrtone. Jeg bruker champagne, jord og lillatoner. Men i brun/ jordtoner heller jeg til gråbrunt heller enn rødbrunt. oliven kan og være pent. Gull og fersken kan og være fint til meg, men da må de være helt riktige. Ikke for mye rødt i som nevnt over :) Hun på oslo Bli ny studio sa jeg var blanding av kald og varm...hun var litt frustrert, men det er sånt som ofte kan skje når man har foreldre fra nord og sydeuropa ;) En blanding må ofte bruke blandinger..hehehe

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...