Paradokset Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1676315.ece Slik jeg ser det er dette programmet så dårlig at det ikke kan betegnes som "debatt"..
Amanlis Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1676315.ece Slik jeg ser det er dette programmet så dårlig at det ikke kan betegnes som "debatt".. ← Helt enig
Gjest care Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Hva med Søppelunderholdning? Men uansett bør det ikke tas av lufta fordi muslimer føler at det krenker dem.
punktom Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Holmgang. Standpunkt. Tabloid. Dette er navnene på debattprogrammer i Norge. Er det rart vi er et land med udannede og u-utdannete?
Gjest DyneTryne Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg synes det er helt über med sms-ene som ruller nederst på skjermen, og telefontiden på slutten av Holmgang. Hva slags folk er det som sender inn/ringer her? De høres alle like ut, og skriver like feil hele hurven :--D
skrue Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Holmgang. Standpunkt. Tabloid. Det er kort og godt programmer jeg ikke kaster tiden bort på.
Gjest Gjest 1 Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Han som blir intervjuet (en sosiolog) sier at dette ikke er programledernes feil men programformen. Det virket også som om sosiologen først og fremst siktet til de flerkulturelle interessene. Disse programmene tar vel opp andre temaer også? Jeg synes det er merkelig at programlederne ikke lastes. De har da også et ansvar for å påvirke det programmet de selv leder? Jeg tviler sterkt på om Stenstrøm ville blitt en mer nyansert, rolig, intelligent og interessant programleder om han hadde deltatt i svenske debattprogram, eller på BBC eller CNN. Jeg føler at det å se og høre på Stenstrøm er mye verre og kvalmende enn å lese et sladreblad (som så mange andre kritiserer). Jeg synes ikke Holmgang er interessant jeg heller, nei. Programlederen overdriver og forenkler til den banale og gjester som uttaler seg har kanskje ikke tilhørighet i det nyanserte tunge fagkompetente miljø innenfor det de til en hver tid uttaler seg om. Både programformene, navnene på programmene, temaene, folkene som er med som "debattanter", formen og ikke minst, programlederne, er med på at dette uinteressante og slitsomme program. Endret 7. mars 2007 av Gjest 1
Gjest Gjest 1 Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 Jeg synes det er helt über med sms-ene som ruller nederst på skjermen, og telefontiden på slutten av Holmgang. Hva slags folk er det som sender inn/ringer her? De høres alle like ut, og skriver like feil hele hurven :--D ← De skriver visst hvor i landet de kommer fra også, slik at vi vet at han som mente at det var veldig galt at FrP-politikeren drakk et par øl og et par akevitt er fra Kvinesdal.
Gjest DyneTryne Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Hmm Men så lenge de ikke legger ut navn, er det vel ikke så gale. Jeg synes det var så søtt med alle de gamle damene som leste opp dikt til kongen på bursdagen hans
T.S Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Det er bare trist. Den gemene hop blir så veldig gemèn...
Gjest Gjest 1 Skrevet 7. mars 2007 #12 Skrevet 7. mars 2007 Hmm Men så lenge de ikke legger ut navn, er det vel ikke så gale. Jeg synes det var så søtt med alle de gamle damene som leste opp dikt til kongen på bursdagen hans ← Nei da, ikke direkte galt. Bare interessant.
Gjest Maxagaze Skrevet 7. mars 2007 #13 Skrevet 7. mars 2007 Hva må til for at Holmgang skal få ett mer seriøst preg ?
Gjest Talula Skrevet 7. mars 2007 #14 Skrevet 7. mars 2007 Personlig synes jeg Holmgang er fordummende, forenklende og gir inntrykk om at alt her i verden er sort - hvitt, og at alt som er galt er muslimenes feil. Jeg ser ikke på det lenger, jeg blir bare sint.
Solgudinnen Skrevet 7. mars 2007 #15 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Hva med Søppelunderholdning? Men uansett bør det ikke tas av lufta fordi muslimer føler at det krenker dem. ← Holmgang var i utgangspunktet et bra program, det. Men det var før. Nå er det så mye stoff som blir tatt opp, som er helt uten interesse for størstedelen av tv-titterne. Joda jeg er forsåvidt enig i at det kan kalles for søppelunderholdning. Eller hvorfor ikke underholdningssøppel? Endret 12. mars 2007 av Isdronning
Gjest Kaffomann Skrevet 7. mars 2007 #16 Skrevet 7. mars 2007 Hva må til for at Holmgang skal få ett mer seriøst preg ? ← En start ville vært å slutte med idiotiske "avstemninger" som er formet slik at svaret blir gitt på forhånd og ikke tro at seerne er idioter.
liv Skrevet 7. mars 2007 #17 Skrevet 7. mars 2007 Det har vært et par programmer med emner jeg kan litt om for en liten stund tilbake og alt ble vridd og vendt på slik at det som kom ut var helt feil. De de hadde med som gjester kunne null nix om emne (politikere) og resultatet var at om en ikke viste noe om så ville en satt igjen med en helt feil sannhet når programmet var ferdig.
loffen Skrevet 7. mars 2007 #18 Skrevet 7. mars 2007 Jeg synes Holmgang er søppel, og gidder ikke se på det.
brumma* Skrevet 7. mars 2007 #19 Skrevet 7. mars 2007 Definitivt søppel. Det synes jeg forsåvidt alle de programmene er, men Holmgang virker å være skreddersydd for de som er litt fanatiske i den ene eller andre retningen. Og de "avstemningene"... Utrolig hva "norges befolkning" mener etter at noen her og der har ringt inn og stemt ja eller nei.
Gjest Maxagaze Skrevet 7. mars 2007 #20 Skrevet 7. mars 2007 En start ville vært å slutte med idiotiske "avstemninger" som er formet slik at svaret blir gitt på forhånd og ikke tro at seerne er idioter. ← Enig i at avstemningene ofte er poengløse, de presenterer jo rimelig ledende spørsmål. Men hva kan gjøres med selve programmet/debatten ? Savner Hans Bauge, jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå