Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagret forloveden som "ICE <navnet hans>" jeg. Enkelt, og greit. For de greier da å forstå at dette er ICE-kontakten min selv om navnet hans står bak ICE vel?!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe formelt man kan gjøre for å sette pårørende med mindre man er gift nei, men jeg har satt min forlovede/samboer som pårørende i papierene mine på skolen og på jobb, slik at hvis det skjer meg noe der så er det han de ringer iallefall, men skjønner ikke helt hvilke situasjoner det kan være.. Men da er det iallefall gjort.

Håper jo at det ikke skjer noe.

Til dere som sliter med å lagre ICE, kan dere ikke lagre det ekte navnet med et mellomrom foran første bokstaven slik at det kommer først i lista uansett.. Da slipper man jo brumlebazzen iallefall.. For eksempel: [ Per] eller [ Ola].. Klammene er der bare for å illustrere :) Da ligger jo de før ICE i telefonlista.. Men for de som ikke får opp noe navn i heletatt på samme person som er lagret to ganger har jeg ingen tips til.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har lagret forloveden som "ICE <navnet hans>" jeg. Enkelt, og greit. For de greier da å forstå at dette er ICE-kontakten min selv om navnet hans står bak ICE vel?!

Det gjør de helt sikkert! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...