Gå til innhold

Åpent forhold?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen her som praktiserer åpent forhold? Altså at begge parter er fri til å gjøre akkurat hva de vil i senga med andre? Eller evt. ha noen faste på si?

Videoannonse
Annonse
Gjest Edel-Mari
Skrevet

jepp. med flere.

hva tenker du på?

Skrevet

Nei, for meg er slikt totalt uakseptabelt og uaktuelt, med andre ord; Ikke noe for meg.

Skrevet

Jeg tror egentlig at vi hadde mistet respekten for hverandre ganske fort dersom vi skulle praktisert åpent forhold her.

Gjest Gjest
Skrevet

Eksen min var mye borte og sa at jeg kunne bare knulle med hvem jeg ville. Jeg takket nei. Idiot!!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men ingen av oss utelukker det 100 % om den rette kommer. Det som da er aktuelt er polyamory, altså et forhold mellom 3 parter. Men sjansen for at vi treffer noen som vi begge klaffer med, og som aksepterer en slik ordning er lik 0, det er vel nærmest et mirakel at vi har funnet hverandre :ler:

• Liker 2
Gjest Bellatrix
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Når jeg valgte mannen valgte jeg samtidig bort andre menn.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor i all verden skal man ha noe "åpent forhold" hvor man har sex med noen annen uten at den andre er med, når man sammen kan ha det mye mer spennende i en trekant paret nyter sammen?? :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

Nope, jeg er 'exclusive'. Liker å konsentrere meg om en person, og åpne forhold kan bli ganske slitsomme om man ikke takler det 100%. Det er ganske mye som skal til for å få et åpent eller polyamorøst forhold til å fungere bra, ihvertfall hvis man har et seriøst forhold til førstepartneren.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvorfor i all verden skal man ha noe "åpent forhold" hvor man har sex med noen annen uten at den andre er med, når man sammen kan ha det mye mer spennende i en trekant paret nyter sammen?? :overrasket:

Hvorfor kan man ikke klare seg med bare partneren sin, når man først har valgt å leve sammen med den personen? :overrasket:

Like dumt er faktisk det du skriver, for du blir sjokkert over at folk velger andre løsninger enn det du selv gjør. Og da er du til og med såpass åpen, at du har trekant. Du burde da være såpass oppegående, at du forstår at ikke alle lever som deg. For jeg kunne aldri tenkt meg å dele partneren min med noen, men har forståelse for at ikke alle er som meg. Noe det ser ut som du ikke har, siden du svarer som du gjør.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor kan man ikke klare seg med bare partneren sin, når man først har valgt å leve sammen med den personen?  :overrasket:

Like dumt er faktisk det du skriver, for du blir sjokkert over at folk velger andre løsninger enn det du selv gjør. Og da er du til og med såpass åpen, at du har trekant. Du burde da være såpass oppegående, at du forstår at ikke alle lever som deg. For jeg kunne aldri tenkt meg å dele partneren min med noen, men har forståelse for at ikke alle er som meg. Noe det ser ut som du ikke har, siden du svarer som du gjør.

Man "deler" ikke partneren sin i en trekant, paret deler tvertimot noe sammen. Den tredje er der mest som statist, men er som regel veldig fornøyd med den rollen. Du vet nok ikke, og forstår ikke, hva en trekant er for et par.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Man "deler" ikke partneren sin i en trekant, paret deler tvertimot noe sammen. Den tredje er der mest som statist, men er som regel veldig fornøyd med den rollen. Du vet nok ikke, og forstår ikke, hva en trekant er for et par.

Så en trekant er det samme for alle par, som det er for deg? :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Så en trekant er det samme for alle par, som det er for deg?  :forvirret:

Har du dårlige erfaringer?

Gjest Gjest
Skrevet

er selv i et fast og veldig seriøst forhold. Kunne ikke tenkt meg å ha noe "åpent forhold" jeg nei. Som jeg ser på det så valgte jeg vett andre menn/gutter og han valgte vekk andre kvinner/ damer når vi ble et par. Jeg tror eg rett å slett hadde blitt gal av sjalusi og reddsel for å miste han hvis vi hadde praktisert noe slikt

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Jeg vil ikke dele. Og det går nok mye på eiertrang og selvtillit, innrømmer det glatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi deler uten problem. Har gjort det i flere år. Blir ikke mye "på si", men om anledningen og lysten byr seg så er det ikke noe problem. Virker positivt på vårt sexliv, og lar oss ha en fullstendig åpenhet i forholdet som ialefall de fleste av mine venner mangler.

Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke klart tanken på at min kjære skulle hatt sex med noen annen så lenge vi er sammen. Og dersom han har det, så hadde jeg ikke villet vite noe om det. Jeg er nok litt sjalu og eiesyk, men vet at han føler det samme overfor meg.

Jeg respekterer derimot folk som praktiserer et slikt åpent forhold så lenge det er gjensidig respekt og forståelse mellom partene...

Gjest Gjest
Skrevet

Bare tanken på å kysse min mann etter at han har slikket en annen dame er nok til at jeg kan si: åpent forhold,nei takk ;)

Kan jo være vi får lyst til å dele når vi har vært sammen i 20 år og kunne tenke oss litt variasjon. Men enn så lenge har vi det fint "bare" oss to.

Gjest Gjest
Skrevet
Bare tanken på å kysse min mann etter at han har slikket en annen dame er nok til at jeg kan si: åpent forhold,nei takk ;)

Litt låst i tankegangen? De mest vellykkede trekanter består av et par med en mann nr 2, der kvinnen er midtpunktet.

Gjest Madam Felle
Skrevet

AHA! Tredjeparten bare ser på, for det er den eneste måten jeg klarer å få det til at man ikke deler partner. Om den ene har sex med tredjeparten, så deler man. Så får du ha din mening så mye du bare vil, men det er nå min. Og uansett hvordan du ser på det, så har man fortsatt ikek noe med hva andre mennesker velger. Man har rett og slett respekt for andre sine sexliv, enten man vil ha det på den eller den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...