Gå til innhold

Til dere som tar silikon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle jenter med silikon i puppene....

Må bare spørre om en ting som jeg har lurt på lenge; Hva er det som får dere til å gjøre det?

Dette er ikke en tråd for å dømme noen som helst, jeg vil bare høre hvilke grunner som gjør at man går så langt som at man opererer inn fremmedlegmer i kroppen. Selv er jeg livredd for operasjoner o.l. og ville ikke gjort noe sånt frivillig med mindre jeg manglet et bryst eller hadde noen skikkelig skavanker. Vil bare forstå hvorfor noen gjør det... Har selv store nok pupper syns jeg (c-d), men tror ikke jeg ville vurdert det uansett om de var mindre. Syns det er ganske fint med små pupper også jeg. Pluss at det er mye lettere å finne topper som passer hvis man har små pupper.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg gjorde det for meg selv (klisje).. Jeg hadde gått ned mange kilo, og puppene så ikke ut.. Så jeg tok løft i tillegg, og la inn 325 gram silikon for å fylle ut litt også siden jeg er "kraftig" bygd, og derfor kler å ha litt overkropp.. Dessuten synes jeg at silikonpupper er fint, men innenfor rimelighetens grenser.. Jeg er bare 20 år, og derfor orket jeg ikke å ha hengepupper resten av livet, iallefall ikke uten at det er noen barn i bildet..

Skrevet

Jeg fikk virkelig enorme bryster under svangerskapet. Da datteren vår var født, og melken strømmet i strie strømmer, ble de om mulig enda større. Jeg fant ikke BH'er som passet, i og med at jeg er smal. Klærne mine kunne jeg bare glemme å få på meg. Det jeg fant som passet over bysten, passet overhodet ikke på resten av overkroppen.

Jeg sluttet å amme etter 3 uker, og da skrumpet de betraktelig. De så ikke ut i det hele tatt! Det var virkelig deprimerende. Jeg trengte ikke lang betenkningstid før jeg bestemte meg for silikon.

Brystene mine er ikke helt som før, men de er da til å leve med. Jeg la ikke inn så mye, bare nok til å fylle opp tomrommet. :)

Skrevet

Jeg var ferdig utvokst når jeg var 14 (med 75A), så innen jeg var 18 hadde jeg allerede bestemt meg for å ta silikon.

Hentet masse informasjon og slikt fra forskjellige leger, og tok operasjonen 1mnd etter 20-årsdagen min.

jeg la inn 225 i hver, for at det skulle være naturlig for min kropp.

Har nå hatt "store" pupper i 3 år, og ikke en eneste person har spurt om jeg har silikon, rett og slett fordi de er så myke og naturlige.

Kunne ikke vært mer fornøyd :sjarmor:

Må også legge til at jeg ikke er det minste redd for sykehus eller opersasjoner,

så det var aldri noen hindring for meg.

Dessuten så har vi kommet litt lenger i dag enn for 20 år siden,

så for at det skal føles mest mulig naturlig, ble det brukt puter med ru overflate :-D

Og jeg brukte ikke t-skjorte fra jeg var 15-18 år,

fordi jeg var redd noen skulle kommentere de små puppene.

Må si at det ble ganske varmt i løpet av de tre somrene :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...