crushin2006 Skrevet 7. mars 2007 #1 Skrevet 7. mars 2007 Jeg prøvde å ta på en feste ikveld og det virker ganske greit,men jeg var så redd for å brenne meg når jeg skulle ta håret i mitt eget,det føltes så varmt....så jeg var så treg at limet størknet før jeg fikk satt det i Er det ikke så varmt som jeg tror,hvordan var det med deg Alexandria? husker du nevnte noe om at venninnen din brant seg,var det når hun skulle klype løshåret inn i eget hår? hvordan fikk hun det til uten å brenne seg noe særlig? jeg er sikkert pysete for å tørre å ta godt tak i det tilfelle det er varmere enn jeg tror
Gjest Miss_alexandria Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg prøvde å ta på en feste ikveld og det virker ganske greit,men jeg var så redd for å brenne meg når jeg skulle ta håret i mitt eget,det føltes så varmt....så jeg var så treg at limet størknet før jeg fikk satt det i Er det ikke så varmt som jeg tror,hvordan var det med deg Alexandria? husker du nevnte noe om at venninnen din brant seg,var det når hun skulle klype løshåret inn i eget hår? hvordan fikk hun det til uten å brenne seg noe særlig? jeg er sikkert pysete for å tørre å ta godt tak i det tilfelle det er varmere enn jeg tror ← Nå svarte jeg deg nett i en annen tråd men kan jo si kort at ja hun brant seg ganske så mye og det eneste hun gjorde for at det ikke skulle brenne så lenge, var å vente ett, to sek fra hun tok vekk varmetangen til hun prøvde å lukke og rulle igjen festene. Men det var egentlig ikke så lurt, for limen størknet så fort. Du må nok bare bite tennene sammen og gjøre det. Det går bedre og bedre for hvert feste du tar i
crushin2006 Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Nå svarte jeg deg nett i en annen tråd men kan jo si kort at ja hun brant seg ganske så mye og det eneste hun gjorde for at det ikke skulle brenne så lenge, var å vente ett, to sek fra hun tok vekk varmetangen til hun prøvde å lukke og rulle igjen festene. Men det var egentlig ikke så lurt, for limen størknet så fort. Du må nok bare bite tennene sammen og gjøre det. Det går bedre og bedre for hvert feste du tar i ← Hei takk for svar her jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg skrev nytt emne,det var defor jeg skrev det på nytt i den vi har diskutert i så mye alle sammen,jeg var litt vimsete den dagen..... jeg får bite tennene sammen ja...huff og huff vet ikke om du leser mer her , men er det noen spesiell måte å smelte tippen i tanga på? det ser liksom ut som at festen skal rundt ditt eget hår,siden festen er bøyd rund liksom så det er plass til eget hår inni,er det feil? jeg skjønner liksom ikke hvordan man skal få det til å sitte i håret når hele tippen er smeltet isammen,det er vel bare dt at man må være så utrolig rask som du sier... Endret 7. mars 2007 av crushin2006
Gjest Miss_alexandria Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Hei takk for svar her jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg skrev nytt emne,det var defor jeg skrev det på nytt i den vi har diskutert i så mye alle sammen,jeg var litt vimsete den dagen..... jeg får bite tennene sammen ja...huff og huff vet ikke om du leser mer her , men er det noen spesiell måte å smelte tippen i tanga på? det ser liksom ut som at festen skal rundt ditt eget hår,siden festen er bøyd rund liksom så det er plass til eget hår inni,er det feil? jeg skjønner liksom ikke hvordan man skal få det til å sitte i håret når hele tippen er smeltet isammen,det er vel bare dt at man må være så utrolig rask som du sier... ← Du skal ikke smelte tuppen i tangen for å si det sånn. Jeg vet ikke om du fikk med deg at jeg kunne maile bruksanvisningen til deg'? Er sikkert lettere når du ser hvordan det skal gjøres Har du festet noe mer på i dag?
crushin2006 Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Du skal ikke smelte tuppen i tangen for å si det sånn. Jeg vet ikke om du fikk med deg at jeg kunne maile bruksanvisningen til deg'? Er sikkert lettere når du ser hvordan det skal gjøres Har du festet noe mer på i dag? ← Jeg har ikke festet noe mer idag,men igår festet jeg hele 25 stk ca,og jeg smeltet tuppen i tanga før jeg limte de inn i håret,uff håper ikke jeg har gjort helt inn i hampen med håret Og jeg fikk problemer når jeg skulle feste bak,for jeg så ingenting,kanskje det gårt bedre hvis jeg tar et til speil til hjelp... på pilus sine sider smelter de tuppen før det settes i håret... jeg trodde jeg gjorde det riktig,så nå er jeg litt heidi sendte den til meg,men jeg kunne ikke laste opp fila fra macén min,men jeg har en gammel pc,så jeg kan koble til den så jeg har den,ellers takker så mye jeg var så sikker på at jeg gjorde det riktig at jeg ikke gadd å koble til pcén,stress huff,hehe ps.gikk inn på pilus sine sider igjen og leste nøye gjennom og har funnet at jeg har gjort helt riktig,iallefall ut fra pilus sider,så jeg tror ikke jeg har gjort noe galt alikevel,der smelter man tippen i tanga og ruller den smeltede tippen rundt eget hår og osv, her er jeg igjen,nå har jeg satt på rundt 50 fester og det gikk ganske bra når jeg hadde et speil ekstra til hjelp har prøvd håret i hestehale og det ser bra ut synes jeg,ingen synlige fester unntatt 1 på den ene siden.... Endret 8. mars 2007 av crushin2006
Gjest Miss_alexandria Skrevet 8. mars 2007 #6 Skrevet 8. mars 2007 Jeg har ikke festet noe mer idag,men igår festet jeg hele 25 stk ca,og jeg smeltet tuppen i tanga før jeg limte de inn i håret,uff håper ikke jeg har gjort helt inn i hampen med håret Og jeg fikk problemer når jeg skulle feste bak,for jeg så ingenting,kanskje det gårt bedre hvis jeg tar et til speil til hjelp... på pilus sine sider smelter de tuppen før det settes i håret... jeg trodde jeg gjorde det riktig,så nå er jeg litt heidi sendte den til meg,men jeg kunne ikke laste opp fila fra macén min,men jeg har en gammel pc,så jeg kan koble til den så jeg har den,ellers takker så mye jeg var så sikker på at jeg gjorde det riktig at jeg ikke gadd å koble til pcén,stress huff,hehe ps.gikk inn på pilus sine sider igjen og leste nøye gjennom og har funnet at jeg har gjort helt riktig,iallefall ut fra pilus sider,så jeg tror ikke jeg har gjort noe galt alikevel,der smelter man tippen i tanga og ruller den smeltede tippen rundt eget hår og osv, her er jeg igjen,nå har jeg satt på rundt 50 fester og det gikk ganske bra når jeg hadde et speil ekstra til hjelp har prøvd håret i hestehale og det ser bra ut synes jeg,ingen synlige fester unntatt 1 på den ene siden.... ← Jeg tror jeg forklarte litt dårlig i går, men lurte på om du smeltet løshåret for å så sette det på i full fart? Eller la du løshåret inntil ditt eget og varmet det? Så flink du er som har satt det på selv. Jeg selv har slitt med å klippe mitt av i dag og farge det. Jeg blir bare mer og mer sur på hun selgeren. Rett før jeg anmelder henne for svindel.
crushin2006 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2007 Jeg tror jeg forklarte litt dårlig i går, men lurte på om du smeltet løshåret for å så sette det på i full fart? Eller la du løshåret inntil ditt eget og varmet det? Så flink du er som har satt det på selv. Jeg selv har slitt med å klippe mitt av i dag og farge det. Jeg blir bare mer og mer sur på hun selgeren. Rett før jeg anmelder henne for svindel. ← Takk som sier det ,håper bare det holder,at de ikke detter ut... Nei,jeg har smeltet tuppen først og så satt på i full fart som du sier,det er det de viser på pilus sine sider. Jeg tenkte først helt i begynnelsen det samme som deg,at man skulle legge det inntil sitt eget hår og så bruke tangen...har du sett på pilus sine sider?? der smelter de først tuppen for så å være rask med å sette det i eget hår,iallefall ut ifra bildene....så jeg regner med jeg har gjort riktig.. Det gikk greit når jeg hadde et ekstra speil til hjelp,men jeg fikk noen fester som ble festet litt lenger ned på håret enn jeg ville,fordi jeg måtte være så rask,brant meg endel ganger,men det gikk en gang skreik jeg så jeg bannet,huff..... mener du at du har klippet bort litt lengde på håret? det ble sikkert bedre? jeg skjønner godt du er irritert,lurer på om mitt óg blir stivt og rart om ikke lenge.. jeg flettet håret i en flette om natta som de anbefaler,det skal beskytte håret sier de..den holdt hele natta...
Hu i Svingen Skrevet 9. mars 2007 #8 Skrevet 9. mars 2007 Rapunzel.no selger fingerbeskyttere som gjør at man ikke brenner seg når man monterer hår.
crushin2006 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2007 Rapunzel.no selger fingerbeskyttere som gjør at man ikke brenner seg når man monterer hår. ← Takk for tipset!
Gjest Miss_alexandria Skrevet 10. mars 2007 #10 Skrevet 10. mars 2007 Takk som sier det ,håper bare det holder,at de ikke detter ut... Nei,jeg har smeltet tuppen først og så satt på i full fart som du sier,det er det de viser på pilus sine sider. Jeg tenkte først helt i begynnelsen det samme som deg,at man skulle legge det inntil sitt eget hår og så bruke tangen...har du sett på pilus sine sider?? der smelter de først tuppen for så å være rask med å sette det i eget hår,iallefall ut ifra bildene....så jeg regner med jeg har gjort riktig.. Det gikk greit når jeg hadde et ekstra speil til hjelp,men jeg fikk noen fester som ble festet litt lenger ned på håret enn jeg ville,fordi jeg måtte være så rask,brant meg endel ganger,men det gikk en gang skreik jeg så jeg bannet,huff..... mener du at du har klippet bort litt lengde på håret? det ble sikkert bedre? jeg skjønner godt du er irritert,lurer på om mitt óg blir stivt og rart om ikke lenge.. jeg flettet håret i en flette om natta som de anbefaler,det skal beskytte håret sier de..den holdt hele natta... ← Hm, synes det var en rar måte å feste dem på, men kan jo også hende det er en bedre måte. Jeg har klippet bort mesteparten av håret, men likevel har jeg de sinnsyke flokene bak i håret. Jeg brukte glattetangen før jeg gikk ut i går, men det hjalp ikke. Jeg så ut som det trollet på håret. Er nesten som jeg ikke tørr å gå ut i dag for jeg ser bare helt forjævlig ut med de flokene. Jeg har hatt extension i håret mitt før, men det fikk jeg gjort i en salong og det var noe helt annet enn det håret jeg har nå. Men siden det ikke går an å glatte det eller å farge det, så oppfører det seg ikke som ekte hår. Jeg har flettet det når jeg skulle legge meg før, men det hjalp lite.
crushin2006 Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hm, synes det var en rar måte å feste dem på, men kan jo også hende det er en bedre måte. Jeg har klippet bort mesteparten av håret, men likevel har jeg de sinnsyke flokene bak i håret. Jeg brukte glattetangen før jeg gikk ut i går, men det hjalp ikke. Jeg så ut som det trollet på håret. Er nesten som jeg ikke tørr å gå ut i dag for jeg ser bare helt forjævlig ut med de flokene. Jeg har hatt extension i håret mitt før, men det fikk jeg gjort i en salong og det var noe helt annet enn det håret jeg har nå. Men siden det ikke går an å glatte det eller å farge det, så oppfører det seg ikke som ekte hår. Jeg har flettet det når jeg skulle legge meg før, men det hjalp lite. ← Huff,jeg kjenner meg igjen i det du sier angående å nesten ikke ville gå ut,når håret mitt røyk da jeg bleket det for 5 mnd siden,da hadde jeg bare helt pinkort hår på toppen av hodet,det var helt forferdelig og frisøren kunne ikke sette extension på et så kort hår. Så jeg måtte foreta meg noe så jeg kjøpte parykk,skikkelig dyr parykk til 5000kr,etter ca 3 månder så parykken helt flokete ut,tuppene så ut som et troll,jeg klippet og klippet,til slutt kunne jeg ikke bruke parykken lenger,husker hvor frustrert jeg var,det er absolutt ikke noe kjekt....og dette var syntetisk hår fra Ruhs parykkmestere,jaja...jeg skjønner hvor frustrert du er... MEN:)....du har kanskje mye lengre hår enn det jeg hadde? jeg har fremdeles kort hår,ca ørelangt på sidene,lenger bak,så jeg har tatt extension mest bak og fram,men ikke helt framme ved tinningen og der,setter det i hestehale og da går det greit,hvertfall til nå..brukte ca 60 fester og det holder,ellers blir håret mitt seende tjukt ut i forhold til det tynne jeg egentlig har...klippet også halvparten av håret av for det var for langt til det korte jeg har. men når du klipper håret,da klipper du bare extension håret? er det lyst eller mørkt hår du har på? Jeg håper virkelig at du kan få de ut og sette på nye,kanskje du kan prøve den måten jeg gjorde å sette dem i? du har kanskje igjen mange fester? jeg vet jo ikke hvordan mitt hår blir heller etterhvert,har hatt håret på i 3 dager nå,men det er ikke blitt noe værre enda,hvor lenge gikk du med håret før det begynte å floke seg? det var også litt rart at det finnes to forskjellige bruksanvisninger å sette på extensions Endret 10. mars 2007 av crushin2006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå