Kvist Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 En i nær familie skal konfirmeres denne våren... og jeg lurer allerede på hva jeg skal ha på meg. Føler at "fin" kjole blir litt overkill, men skjørt og en topp er jo ganske Hverdagslig for meg. Æsj. Noen gode tips? Lang kjole? Knekort? Og hva er egentlig in i vår? Og gjerne bilder av kjoler som ikke er for pyntet og som kan være fine i str 42?
Mediocre Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 Jeg pleier å bruke bunad, men har sett mange forskjellige kjole-varianter også. En lett sommerkjole dersom det er varmt kanskje? Har sett dem med skjørt og topp også
Smascha Skrevet 7. mars 2007 #3 Skrevet 7. mars 2007 Jeg pleier også gå i bunad, men hvis du ikke har det ville jeg gått for kjole. Veldig pyntet eller ikke velger du jo selv. Tror kanskje jeg ville holdt meg unna kjoler og topper med tynne stropper og utringing. For tida har Vero Moda masse snasne enkle A-formede kjoler som er helst supre hvis du har fine drainpipes eller tykke strømper til. Kjør på med store øredobber og -volia- superfin!
Gjest niomi Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Jeg bruker bunad, ellers er pen kjole eller drakt passende.
Malama Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Enig med de andre, jeg bruker også bunad, men har du ikke det (eller vil ikke bruke?) så gå for en pen kjole av et ikke helt "påbyenlook" (type dype utringinger, bare tynne stropper etc) Pent. Du skal ikke kle deg som bestemor, men bestemor ER der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå