Gjest #Spidergirl# Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 kva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotdorsken Skrevet 7. mars 2007 #2 Del Skrevet 7. mars 2007 Altså, du lurer på er kva ein informasjonsarbeidar jobbar med? Eg har hatt den tittelen tidlegare. I jobb 1 var eg omvisar / jobba i tursitinfo Jobb 2: jobb for et ungdomsprosjekt, dro rundt å presenterte dette på skoler. Så det kan nok vere så mangt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilli1979 Skrevet 7. mars 2007 #3 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er kommunikasjons-/informasjonsrådgiver i staten. Jeg er medredaktør for ett nettsted, hovedredaktør for et fagblad og skriver artikler til intra- og internett. I tillegg jobber jeg med utvikling av kommunikasjonsstrategier og gir medierådgivning til andre ansatte. Er for tida på jakt etter noe lignenede i en mindre bedrift.. litt for mange arbeidsoppgaver og litt lite tid i min nåværende jobb. Lar seg hvertfall ikke kombiner med barn sånn som ståa er nå... (mange seeene kvelder...) Har 6 års universitetsutdannelse innen kommunikasjon- og kulturstudier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 9. mars 2007 #4 Del Skrevet 9. mars 2007 Eg har begynt på en bachelor innen informasjon og media nå og lurer på hva folk ut i yrket jobber med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummi Tarzan Skrevet 9. mars 2007 #5 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg har master (hovedfag) i medievitenskap fra Universitet og jobber for tiden som innholdsansvarlig/content manager for et høyt profilert nettsted. Trives veldig bra med det :-) Andre studievenner jobber som programkonsulenter (TV), informasjonskonsulenter, journalister ++ Du har mange muligheter med en slik bakgrunn og det handler i stor grad om hva du interesserer deg for! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 11. mars 2007 #6 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg jobber med å få alle våre interessenter til å dra i den retningen vi ønsker at de skal dra, slik at de forstår og kan dra nytte av det vi produserer for dem. Det betyr alt fra å planlegge (mål, målgrupper, kanaler, budskap), til å utøve gjennom for eksempel eget intranett/internett og pressekontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå