Gå til innhold

ER du informasjonsarbeider?

Gjest #Spidergirl#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, du lurer på er kva ein informasjonsarbeidar jobbar med?

Eg har hatt den tittelen tidlegare.

I jobb 1 var eg omvisar / jobba i tursitinfo

Jobb 2: jobb for et ungdomsprosjekt, dro rundt å presenterte dette på skoler.

Så det kan nok vere så mangt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommunikasjons-/informasjonsrådgiver i staten.

Jeg er medredaktør for ett nettsted, hovedredaktør for et fagblad og skriver artikler til intra- og internett. I tillegg jobber jeg med utvikling av kommunikasjonsstrategier og gir medierådgivning til andre ansatte.

Er for tida på jakt etter noe lignenede i en mindre bedrift.. litt for mange arbeidsoppgaver og litt lite tid i min nåværende jobb. Lar seg hvertfall ikke kombiner med barn sånn som ståa er nå... (mange seeene kvelder...)

Har 6 års universitetsutdannelse innen kommunikasjon- og kulturstudier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Eg har begynt på en bachelor innen informasjon og media nå og lurer på hva folk ut i yrket jobber med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har master (hovedfag) i medievitenskap fra Universitet og jobber for tiden som innholdsansvarlig/content manager for et høyt profilert nettsted.

Trives veldig bra med det :-)

Andre studievenner jobber som programkonsulenter (TV), informasjonskonsulenter, journalister ++

Du har mange muligheter med en slik bakgrunn og det handler i stor grad om hva du interesserer deg for!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med å få alle våre interessenter til å dra i den retningen vi ønsker at de skal dra, slik at de forstår og kan dra nytte av det vi produserer for dem.

Det betyr alt fra å planlegge (mål, målgrupper, kanaler, budskap), til å utøve gjennom for eksempel eget intranett/internett og pressekontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...