Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal treffe ei venninne i morgen i Oslo og vi tenkte å spise litt mat siden vi kommer begge rett fra jobb. Det må jo så klart være god mat, være sentralt ved Jernbanetorget / Karl Johan. Er vel igrunn ganske enkel i matveien, så trenger ikke å være så fancy, men vi er litt lei Egon. ;)

Forslag mottas med takk. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest niomi
Skrevet

Habibi

Spennende smaker, men ikke veldig sterkt. De har også palestinsk rødvin der, veldig god. :)

Skrevet
Habibi

Spennende smaker, men ikke veldig sterkt. De har også palestinsk rødvin der, veldig god. :)

Jeg var på Habibi forleden dag med en venninne som ofte spiser på Egon. Det ble mye pirking i maten og hun spiste seg mett på pitabrød, så jeg ville ikke anbefalt dette til disse to. Jeg bare elsker maten der!

Gjest niomi
Skrevet

Hva med dette? Franske kjøkken burde jo passe de fleste ganer.

Skrevet

Litt sent ute nå men jeg vil anbefale Djengis Khan, ligger like ved Eldorado kino. Kjempegod mat og rimelig.

Skrevet (endret)

Det som er kult med den syntes jeg er at den har en så eksotisk og særlig egenartet restaurantstemning, det er ikke mange andre restauranter som ligner på den! Er det ikke det man vil ha? En hel verden til byen sin :Nikke:

Endret av pace
Skrevet

Djengis Khan har mistet skjenkebevilgningen sin fant jeg ut i helgen, så hvis man skal spise med alkohol til er ikke dette stedet akkurat nå.

Skrevet

Sahara Beduin er alldeles fantastisk. Går inn ved burger king nede i karl johan.

Gratis å henge av jakker, hyggelige kelnere i beduinske kostymer, rask servering, fengslende mat, hete rytmer og flink magedanser.

Vi satt i kjelleren på puter. Har du ryggvondt; be om å få plass inntil veggen, så unngår du ubehag.

Tilslutt fikk alle en kruttsterk og søt kaffe.

Ekte beduinske små-kaker eller MASSE is!!!

HIT skal jeg oftere! :vin::wow::tommelsmil::tunge1:

Ellers liker jeg DINNER! Billig og litt overklasse, fint om man vil vise seg fra en side man trodde bare rikfolk kunne! Mye folk så helst bestill bord på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...