Gjest Tweek Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Mystisk hjalp meg å finne en sang jeg hadde allered på dataen nemlig RJD2 - Weather people (deilig sang) Jeg har fått dilla må masse sanger igjen: Massive attack - Teardrop Cornershop - Brimful of asha (fatboy slim remix) Everybodu needs a bossom for a pillooooooooooooow, everybody needs a bossom Sage francis - Mourning Aftermath (hadde jeg bare hatt selvtilliten hans ) Sage francis - Bridle Hoobastank - Disappear Kelly clarkson - a moment like this Athmosphere - national disgrace Fergie - Fergielicios (spes etter 1.47 min i sangen ) Jeg sitter å finner "ny" musikk og koser meg å synger og jeg er glad i dag :-D Sambo smiler å ler litt av meg her jeg å er drit glad alene ! Weeeeeeeeeee!!! Vet dere hva sneglen som satt oppå en skilpadde sa? WEEEEEEEEEE!!
Gjest Tweek Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 I know I look good I make my self look prettier (plystre)
Gjest Tweek Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Haha. det var morro ¨lese denne tråden for da husker jeg hvor gøy jeg kan ha det alene
T__|:)|__S Skrevet 11. mars 2007 #7 Skrevet 11. mars 2007 Har du hørt RJD" med ghostwriter!? Den er DIIIGG!
Gjest Tweek Skrevet 12. mars 2007 #8 Skrevet 12. mars 2007 Ja den er fin! Den har vært ringetonen min i et år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå