Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har våknet av flere års fot-vinterdvale, evt innsett at jeg er ca 30, og ønsker meg (minst) ett par litt stilige vårsko/lette støvletter. Ettersom jeg har nok av flate støvletter og ikke minst jogge/boksersko i diverse farger og utforminger, er det noe mer klassisk og gjerne med litt hæler jeg ønsker meg nå. Men jeg finner ingenting! Tradisjonelt er jeg fan av merker som Vagabond, Camper (når de passer..) og generelt sko med litt personlighet... I butikkene jeg har vært i her oppe fører de nesten ikke Vagabond - de har bare 380 par med Roots-sko, og ingen jeg faller for.. Bianco-butikkene boikotter jeg fordi de sprer seg på bekostning av et mer variert tilbud, så de er uaktuelle. Ikke rart jeg ikke finner noen ting, kresen som jeg er. Men hvis noen kan tipse meg om butikker med litt bedre utvalg, og gjerne linke til noen kule skoting - litt klassisk, litt sært og med hæl (men ikke kjempehøy og gjerne litt bred pga grusvei...) - som finnes i butikkene nå, blir jeg kjempeglad Er det forresten lurt med helt lave sko, ankelhøyde eller enda høyere, og kan jeg kombinere de samme skoene til både bukse og skjørt...?
Scheherazade Skrevet 7. mars 2007 #2 Skrevet 7. mars 2007 De pleier å ha en del Vagabond i butikken på Trondheim Torg. Anbefaler en skobutikk som ligger litt nede i Søndre Gate, den heter noe på B som jeg ikke helt husker (Bello?). Tror det er nummer 22 så vidt jeg husker. Fører merker som Bronx og litt annet som ikke finnes i kjedebutikkene. Tror i grunn de har Camper også, uten at jeg skal si det 100%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå