Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Noen her inne som har prøvd Vichy Oligo 25 ansiktskrem og kan si noe om hvordan den er? Har hatt noe prøver på ulike Vichyprodukter og vært relativt fornøyd (men hvor mye får man egentlig ut av en så kort prøve-periode..?). Hvilke Vichyprodukter mener du er gode, og hvilke bør man styre unna? Hvis det har noe å si, så blir jeg lett blank i panna/på nesa, men ellers tror jeg at jeg har ganske normal hud (kommer meg aldri til hudpleier som kan fortelle meg hvilken hudtype jeg har )
Pimbila Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg bruker den oransje Oligo om vinteren og den grønne om sommeren. Er godt fornøyd med dem.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har normal/blandet hud, og fikk kviser og mer fet hud av Oligo kremen(prøvde dog den til normal hud, ikke blandet). Jeg kan anbefale Vichy Thermal Fix kremene. Lotionen er oljefri og lettere enn de på krukkene, og bedre hvis man får blank eller fetere hud. Gir fukt og har en behagelig konsistens. (170,-) Rensen (den hvite flaksen eller moussen) er også greie produkter fra Vichy. De er for normal/blandet hudtype, og renser huden sikkerlig. Moussen svir litt på min hud selv om produktene reklamere seg med at de er milde, men det er ikke så ille at det er ubehagelig eller synes på noen måte. Bruker ofte Vichy produkter når økonomien er stram, og det funker fett det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå